moze to nie wskaznik tylko czujnik temperatury nie pokazuje odpowiednio....mialem tak samo wskazowka raz wyzej raz nizej i doszlo do tego ze wymienilem czujnik temperatury bo obroty mialem za wysokie caly czas i teraz wskazowka jest ok
Skoro wiesza ci się sama wskazówka i jesteś tego pewien, to oznacza pewnie, ze masz kombinowany licznik. Mam podobnie w moim polo z tym, ze działa mi w taki sposób obrotomierz. Po rozebraniu się okazało, ze ktoś kombinował i uszkodzi...
Jednakowoż polecam test VAG-iem, dla pewności.
U mnie od jakiegos pol roku wskazowka zaczela sie dziwnie zachowywac, a amochod juz mam prawie dwa lata. Wskazowka idzie w gore skali. Normalnie jest 90 stopni a ona wedruje do 120 nawet. Jak pukne palcem w jej okienko to spada do 90 stopni. Chyba nie mozliwe jest w takim razie ze to czujnik? Wie ktos moze jak wyglada uklad wspolpracujacy ze wskazowka?? Jakas cewka do niej podlaczona czy co?? Bo moze w zegarze tkwi problem. A do posta powyzej: VAG wykryje takie anomalie?? W zegarach znaczy sie??
Mi się po prostu czasem wiesza wskaźnik, słychać jak coś przeskakuje.
Jak przekręcę zapłon to słychać jak tak przeskakuje i wskazówka nie idzie do góry, wrócę z powrotem kluczykiem na 0, popukam w niego i wskazówka już idzie do góry, oczywiście na ciepłym silniku.
Mam podobny problem jak Stawer. Gdy kokpit mocno nagrzeje się od słońca, wskazówka na dzień dobry wskazuje 90 stopni, a po chwili 120. Wystarczy puknąć i spada w normalne położenie. Ktoś wie, co trzeba wymienić, aby nie wymieniać od razu całego zegara?