[6n] swap silnika z 6n2 do 6n

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

f
fikor
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Poczesna/ Częstochowa

[6n] swap silnika z 6n2 do 6n

Post autor: fikor »

Bylem w sobote u mechanika i sie okazało że moj silniczek juz dlugo nie polata ma juz troche wycieków...
I wpadłem na pomysł aby kupić jakąś tanią 6n2 i poprzekładać pare rzeczy silnik + osprzet i wnętrze;)
I tu moje pytanie ile jest zachodu z swapem silnika 6n2 do 6n...
Bo co do wnętrza to już wiem ;)
Mam jednostke 1.0 ALL 50KM a planuje moze tez na 1.0 ale z nowszej budy lub 1.4 wraz z skrzynią komputerem itd.;p
opłaca się?? czy lepiej tą samą jednostke kupić?? ale znowu kucy brakuje no ;)
Z góry dziękuję.
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

poszukaj sobie jakas 1,4 i wkładaj,wszystko pasuje plug&play oczywiscie mówie o wersjii 8v
tylko kup z kompem silnik,osprzet z ALL jest taki sam jak np w APQ,AEX itd
kolektor ssacy wtryski pompa paliwa itd
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

z 1.0 na 1.0? no nie rób se jaj. Silnik z 6n2 teoretycznie nowszy/zdrowszy, ale reguły przecież nie ma
turzol ma 1.4 ze swojej 6n za jakieś śmieszne pieniądze, bym brał, przynajmniej towar pewny
f
fikor
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Poczesna/ Częstochowa

Post autor: fikor »

tylko mi tez chodzi ze jak bym zmieniał na silnik z 6n2 to przy okazji i by sie wnętrze zmieniło.
I by sie kupiło całą 6n2...
Ale czy nie ma duzo zachodu z silnikiem od 6n2 aby włozyc do 6N
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

MIedyz 6n2 a 6n czy 1.0 i 1.4 16V łapy sa wszystke te same. Silniki 8v nie potrzeba nawet instalacji zmieniac. wazne jest by kupic 6n2 z poczatkow lat produkcji
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

APQ AEX to sa 1,4 i o tym mówiłem,a jak swapowac to wiadomo ze na mocniejszy
f
fikor
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Poczesna/ Częstochowa

Post autor: fikor »

Goozik według tabeli to silniki 1.4 w 6n2 w zaleznosci od mocy miały oznaczenia:
AKK, ANW, AUD AHW, APE, AUA AFK, AUB, AQQ a ty mi chyba piszesz o silnikach z 6n
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Mam kompletny silnik 1.4 8V APQ po niewielkim przebiegu. Skrzynie daje gratis. Wyslalem ci pw

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Fikor boczki od 6n2 Ci nie podejdą raczej,fotele owszem.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

pawellini
Podejdą :) Kwestia deski rozdzielczej. Boczki z 6N2 odstają mocno od deski. A przy swapie deski trzeba wymienić boczki, bo się nie zmieści decha do boczków 6N2.

fikor
Pakuj aPQ, AKV albo AEX. To są jednostki bardzo niezawodne i godne polecenia. I potrzebujesz w zasadzie tylko silnik i kompa, reszta podejdzie od obecnego motorka :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”