+12 po zalaczeniu silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

+12 po zalaczeniu silnika

Post autor: KmL »

Poszukuje kabelka na ktorym pojawia sie +12V nie po przekreceniu kluczyka, lecz po odpalaniu silnika..
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

moze poszukaj kabla z alternatora :) tylko ze tam jest do 14,4V .. po odpaleniu silnika i przy sprawbym altku ,nigdzie w aucie niema mniejszego napiecia niz 13,8V
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
_Maniek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 182
Rejestracja: 23 lis 2008, 17:16
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Post autor: _Maniek_ »

Jak masz miernik to szukaj na kablach, zawsze gdzieś znajdziesz, a żeby szybciej było to tak jak kolega alienek napisał że przy wyjściu z alternatora, jeżeli to jakieś urządzenie samochodowe podłączasz to 14,4V nic mu nie zaszkodzisz( nie musi byś równe 12V).
Teraz 2,0 TDCI bliżej ziemi i tylko 136kM i 340Nm
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

tak jak pisze alienek na kablu z kontrolki ładowania pojawia sie napięcie po zapaleniu auta
ewntualnie można wziąść kabel z pompy paliwa (w benzynie)
ale wtedy przy załączeniu klucza nachwile pojawi sie prąd i zniknie a potem przy zapalonym aucie :oki:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
polokolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 22 maja 2009, 9:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: polokolo »

ja walczyłem z diodami na 12v facet w sklepie powiedział ze beda bardziej zywotne jak bedzie 12v a nie 14v i polecil mi stabilizator napięcia za dosłownie pare peelenów

także znajdz kabel weź stab napięcia i po kłopocie :buba:
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

polokolo dziwne .. jasli kupowales diody samochodowe to powinny do 15v wytrzymac bez problemu i byc odporne na zmiane polaryzacji .. sa zazwyczaj drozsze od zwyklych ale duuuuzo trwalsze od zwyklych diodek z rezystorkiem ,poniewaz zawieraja diode prostownicza .. a stabilizator juz masz w alternatorze wiec bezsensu dawac kolejny ktory obniza o 1,6 wolta czyli napiecie 1 czerwonej zwyklej diody :P
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: KmL »

no z tym napieciem to wiadomo, ze w instalacji jest 14 z groszem przy dobrym akumulatorze, tak napisalem +12 zeby kazdy wiedzial o co chodzi :P Szukam oczywiscie kabelka a nie konkretnie 12V :) dzieki za wszystkie odpowiedzi, bede szukal tam gdzie mowicie:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”