[6N]Problemy z silnikiem 1.7 SDI przerywa przy 2500obr

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pieciasvw
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 cze 2010, 21:24
Lokalizacja: Michałowo k.Białegostoku

[6N]Problemy z silnikiem 1.7 SDI przerywa przy 2500obr

Post autor: pieciasvw »

Witam
Mam taki problem dziś jak wracałem z pracy,zauważyłem dziwne zachowanie mojej Polóweczki :-(
Gdy chciałem troszkę szybciej uciec ze świateł czułem brak mocy i nie chciała się za bardzo zbierać.
Objawy są takie: przy około 2500obr silnik zaczyna przerywać i szarpać a z rury wydobywa się
czarny a wręcz siwy(biały) dym, pluje też sadzą co wcześniej nigdy mi się nie zdarzyło :shock:
zapach tego dymu to taka niedopalona ropa strasznie drażniąca gardło
Na wolnych i niskich obrotach wszystko jest ok do momentu osiągnięcia w/w obrotów dodam że zapala normalnie na zimnym jak i na
ciepłym silniku.
Nie wiem za bardzo o co chodzi :niewiem: a muszę śmigać do roboty
Moje żółte wozidełko ;D Niestety już sprzedane ale jest następca oczywiście VAG ;) GOLF
Obrazek
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

a jak jeździsz powyżej 2000 obr/min czy poniżej ?
Awatar użytkownika
pieciasvw
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 cze 2010, 21:24
Lokalizacja: Michałowo k.Białegostoku

Post autor: pieciasvw »

staram się jeździć ekonomicznie więc jeżdżę tak trochę powyżej 2000 obr/min
mniej więcej 2200 obr/min ok. 90 km/h
Moje żółte wozidełko ;D Niestety już sprzedane ale jest następca oczywiście VAG ;) GOLF
Obrazek
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

miałem podobnie ale w 1,9d tylko poniżej 2 tys obrotów winny byl jakis zawór na pompie od zmiany kata wtrysku
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

przedmuchaj gary SDI nie lubią niskich obrotów , sprawdź kolor płynu w zbiorniku tak profilaktycznie , EGR też może dławić silnik , a filtry jak się maja ?
Awatar użytkownika
pieciasvw
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 cze 2010, 21:24
Lokalizacja: Michałowo k.Białegostoku

Post autor: pieciasvw »

Już jest wszystko OK :yahoo:
winny był filtr paliwa :club:
po wymianie samochodzik chodzi jak nigdy dotąd :D

i teraz to już mu porządnie przedmuchałem gary :crazy:
Moje żółte wozidełko ;D Niestety już sprzedane ale jest następca oczywiście VAG ;) GOLF
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”