[86c] Gaźnik PIERBURG 1B dysze 1.0 hz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

[86c] Gaźnik PIERBURG 1B dysze 1.0 hz

Post autor: pierburg »

Witam mam małe pytanie czy orientujecie się może jakie dysze oryginalnie były w tym gaźniku? jest to gaźnik z automatycznym ssaniem z góry dzięki.
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Obrazek
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

dzięki za odzew, patrzyłem w linku który podałeś leszek ale to po niemiecku a angielska wersja nie chce mi się włączyć, znalazłem tylko schemat gaźnika i jakas tabelkę pod nim, jednak wolałbym po polsku, jeśli można:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Pierburg masz konto na chomiku?
Zresztą tu masz http://chomikuj.pl/wpsowa692mojego chomika otwórz Wagen i poszukaj książki Gaźniki . Sprawdzenie i regulacja - Jurgen Kasedorf znajdziesz tam opisany ten gaźnik a na stronie 55-tej tabelkę z dyszami i danymi regulacyjnymi .
Ps.Tylko nie kop w podfolderach otwórz normalnie Wagen i na 4 pozycji masz w/w knigę .
Obrazek
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

no i znów schody aż wstyd prosić dalej bo wszystko praktycznie jak na tacy podane ale niestety 100mb ma ta mądra książka a ja pisze z telefonu więc kolego leszek jeśli byś mógł wrzucić tutaj chociaż tą 55 stronę jakiegoś screena byłbym bardzo wdzięczny, skorzystali by może i potomni:) aha i to nie jest lenistwo mój sprzęt nie pozwala mi na pobieranie takich rozmiarów plików:(
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Pierbi
Na moim chomiku otwórz galeria-gaźnik znajdziesz tam fotkę dane gaźnika .
Zdjęcie jest trochę nie ostre bo robiłem je komórką ale da sie przeczytać .
Obrazek
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

dzięki kolego leszek, wkońcu jest jakiś punkt odniesienia żeby wskrzesic ten odlew zwany gaźnikiem:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Pierbi
Powiem Ci że to tak trochę jak walka z wiatrakami , części nie ma bo Niemiec nie przewidział że Polo będzie 20 i więcej lat jeździło w Polsce :o
Moja łupina biega na lpg ale zima idzie i chciałem też swój gaźnik wskrzesić by na benzynie odpalać pływak sprawdziłem ok ,dysze przedmuchane , gaźnik umyty przedmuchany i dopiero cos mnie tkło posprawdzać siłowniki podciśnieniowe jeden jest od ssania w momencie jak motor zapala to on uchyla nieco przepustnicę rozruchową zubaża mieszankę by silnik się nie zalał benzyną ale on dobry ,jest jeszcze jeden siłownik-zawór-śruba regulacji mieszanki dodatkowej zaciągłem gębą powietrze a tu zero oporu zawór się nie porusza czyli membrana pękła i kicha nie mam takiej sprawnej części zaślepiłem króciec podciśnienia pozakładałem wszystkie przewody podciśnienia i jakos na sztywno udało mi się uregulować gaźnik żeby silnik zapalał i jeździł na benzynie ale szału nie ma .
Najlepiej byłoby zmienić samochód na taki na wtrysku , ale siana nie ma więc się siedzi cicho .
Obrazek
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

u mnie wogóle ten siłowniczek ma urwany tył i zaklejony taśmą a tam według rysunku właśnie powinno być podciśnienie jakieś tak nawiasem mówiąc to nie wiedziałem nawet że był to kiedyś siłownik, będzie trzeba coś wymyślić, obecnie mam na silniku 2e wstawiony jednak wolałbym 1b tak jak było wszystko projektowane, a monowtrysk fajna rzecz nawet patrzyłem na allegro ale żeby wszystko skompletować to kupa siana... co do zmiany auta narazie nie ma opcji chodzi w rodzinie od 5 lat no może kiedyś zmiana na 86c2f ale tylko coupe:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”