[6N] nowy silnik czy wał korbowy?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pawel18hy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2008, 18:10

[6N] nowy silnik czy wał korbowy?

Post autor: pawel18hy »

hej koledzy mam taki problem uczelniacz co jest na wale korbowym od strony sprzegła wyrobił taka ryse i byl juz 2 razy nowy zakladany pochodzi kilka dni i dalej pomalu saczy sie z silnika olej ost bylem na przegladzie to marudzil troche diagnosta ze olej kapie to mowilem ze to dzis jade zrobic nie wiem co sie oplaca badzej nowy wał z i ile to kosztuje plus panewki itd czy nowy sinik dodam ze mam pzrebieg 236 tys i mma rok juz z instalacja LPG i pewnie dodatowy koszt pzrelozenia istalacji na 2 silnik co radzicie????? z gory dzeki i sorki za błędy jak zrobiłem w pisaniu szerokosci :thumbsup:
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kup uszczelniacz o mniejszej średnicy w środku , a może da się uszczelniacz trochę przesunąć aby nie był w tym rowku.
p
pawel18hy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2008, 18:10

Post autor: pawel18hy »

2 razem bylo juz tak zrobione ale nic nie pomaga dalej to samo mechanik mowielm ze tylko wymiana walu skracal uszczeniacz tzn ta sprezynke i dalej to samoteraz mam olej 10 w 40 castrol ale ja ma takkapac to mysle o mineralnym co o tym mislicie moze nie bedz tak kapac na 15 w 40 albo wymiana walu calego na 2 lub silnik co powicie??????
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

zależy w jakim stanie jest silnik jeśli ok , to bym wał wymienił , przy okazji panewki , ale jest jeszcze kwestia ceny , a jeśli chodzi o uszczelnienie to może wał ma bicia lub łożysko wału? a mineralny olej może też cieknąć i tu tylko praktycznie można się przekonać. decyzja zawsze należy do właściciela.
p
pawel18hy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2008, 18:10

Post autor: pawel18hy »

wał raczej nie ma bicia a silnik raczej w dobrym pracuje cicho przyspiesza dynamicznie tak mysle ze moze by dac taki dystans od strony uszczelniacza podkladke wytoczyc i nie wbijac go do konca zeby nie chodzil w tym miescu wyrobionym a w nowym co myslicie o tym?? pomyslei dac nowy uszczelniaczw nowym miescu by chodzil i moz eby pomoglo o mineralnym to raczej jak sie rozgrzeje to tez moze sie saczyc olej to pojawie sie jak mu przygazuje kilka razy mocniej i zaraz pojawa sie olej pod nim
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

można i tak spróbować jak piszesz zmienić miejsce styku uszczelniacza zwałem o ile jest miejsce oraz wał nie ma zadrapań.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Przecież zawsze można oddać wał do regeneracji, na pewno to zrobią
Obrazek
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

I spróbować kupić uszczelniacz z aso
p
pawel18hy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2008, 18:10

Post autor: pawel18hy »

hej koledzy 1 bede próbował z tym dystansem i w nowym miescu ostawie uszczelniacz no i plus konkretny uszczelniacz moze to zda egzamin bez rozbierania i wyciagania walu i do regeneracji a moze ktos sie orietuje jaki jest koszt takiego zabiegu?????regeneracja wału a jak nie to ostatecznośc kuie golasa i zaloze 2:D :victory: bo tak pozatym to nie narzekama na poloweczke poza tym 1 mankametem:) wiec nie planuje zminy na inny jak narazie
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”