Też mam polo 1.4 16V z silnikiem AUA 75KM. Rok prod. 2001 r, przebieg 80tys.
Przez 10 lat terminowe wymiany płynów, filtrów, świec, rozrządu itp. spraw wymaganych wg harmonogramu (jak w każdym aucie) i póki co nic się złego nie działo z silnikiem. Padł mi jedynie czujnik prędkości pojazdu, ale to duperel.
W tym modelu przed zimą obowiązkowo należy pamiętać o:
1. czyszczeniu odmy (ja to robie przeważnie przy okazji wymiany opon na zimowe),
2. nasmarowaniu uszczelek w drzwiach, a w szczególności spryskaniu smarem w sprayu mechanizmu klamek przez otwory znajdujące się pod czarnymi zaślepkami na bokach drzwi (to sprawi, że drzwi otworzą się nawet w największe mrozy),
3. zaklejaniu taśmą otworów zamków podczas mycia auta pod ciśnieniem w zimie (inaczej wskazówka dot. nasmarowania zamków pójdzie się paść i może nas czekać przykra niespodzianka w postaci wsiadania tylnymi drzwiami lub bagażnikiem w wersji 3 drzwiowej).