Co jest z tymi obrotami !!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Co jest z tymi obrotami !!!

Post autor: Szakal »

Witam,Ostatnio byłem u mechanika moje polo 1.0 zostało podłaczone pod kompa i okazało sie ze to przepustnica moze byc powodem tych falujacych obrotów,mechanik kategorycznie powiedział ze ta przepustnica jest do wymiany na nowa i kszyknął dużą cenne :grin: ,, nie chcial jej rozebrać i wyczyscic woli mnie naciagnac chuba i wstawic nowa,,Pytanie do was drodzy klubowicze a jak bym ja spróbowal wyczyscic to było by moze dobrze?? czemu ten mechanik odrazu nowa chce wstawic i to jeszcze jakąś chinska:(((
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Nie wierz nigdy mechanikom. Wczoraj wymieniałem podstawę monowtrysku za 90zł. Koleś z aso najpierw pokazał uszczelki od "czegoś tam" a potem zaproponował pół silnika za 1000zł.
Odkręć przepustnicę i wymyj w benzynie. Potrzebny klucz nasadowy 10 i zdolność flinstona :D .
No i może to być jeszcze silnik krokowy albo sonda.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Artpolo,ok ,zrobie tak jak napisales nie zaszkodzi spróbować ,nową czesc wstawi sie jak to nic nie da.pozdr
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

Szakal tylko po wyczyszczeniu przepustnicy, wykonaj adaptację VAG-iem, bo inaczej będzie ci brać lewe powietrze.
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Delikatnie nie zgodzę się. Po zamontowaniu przepustnicy adaptacja nastąpiła automatycznie z 1200 rpm na 800. Wg serwisów adaptacji przepustnicy i nie tylko musiałbyś dokonywać nawet po odłączeniu aku. Biorąc pod uwagę powyższe miesięcznie na różne adaptacje VAG-iem musiałbym wywalać kilka tyś. zł.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2009, 11:36 przez Artpolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Czyli co Panowie ,ustawiac ja po umyciu czy nie?? jak jej nie ustawie to nic sie nie stanie?pozdr
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Wczoraj myłem i spokojnie. Co innego przy elektronicznych przepustnicach. Tutaj masz linkę, przy której nie musisz grzebać. Po zamontowaniu przepustnicy mogą wystąpić wyższe obroty ale jak napisałem po kilku minutach na jałowym biegu wracają do normy. Tylko nie gazuj do wyrównania obrotów. Daj Poli czas. Adaptację zrobisz jak się nie wyrówna praca.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

Ja wam powiem tak. Jeżeli występuje problem z przepustnicą i trzeba ją wyczyścić to należy to wykonać. Następnie w zależności, jak bardzo była zabrudzona na okręgu pracy, o 1mm lub więcej będzie się nie domykać. U mnie po wyczyszczeniu, przed adaptacją powstała 3mm szczelina, ponieważ komputer zapamiętał skrajne ustawienie przepustnicy w położeniu gdy jeszcze brud był. Mając te ustawienia w pamięci będzie nie domykał przepustnicy i brał lewe powietrze. Dlatego zaleca się wykonanie adaptacji by te wartości zniwelować.
Pozdrawiam.
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Panowie dziekuje wam za rady,jak wyczyszcze przepustnice napewno napisze co i jak z tym wyszło,Jak to o przepustnice chodziło bo może ten silniczek krokowy byc tez przyczyną,,pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”