[6n2] strasznie bije w kierownice od 80 km/h i wyrzej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

[6n2] strasznie bije w kierownice od 80 km/h i wyrzej

Post autor: maly2001 »

witam. mam problem z biciem w kierownice.zmieniłem wszysdko co miało luz nawet tarcze chamulcowe moze były krzywe...nic nie pomogło.moga to być przeguby wewnętrzne?
dodam ze mają luz w góre i dół.moze ktos mi powie czy ma luz :boredom: na wewnetrznych przegóbach...bo juz niemam pojecia co to jest pozdrawiam
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

A sprwedzałes opony przy krzywo startych oponach nez może kierownica bić U mnie tak było albo źle felga wyważona

A jeszcze byś podał co zmieniłeś to by było łatwiej powiedziec co jeszcze może być tego przyczyną
t
tomcio81
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:59

Post autor: tomcio81 »

u mnie ktoś wyjął przy wymianie opon pierścienie centrujące i to było przyczyną bicia między 80 a 120 km/h
a
andreus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 12 gru 2008, 12:06

Post autor: andreus »

przede wszystkim zacznij od najprostszego - opony, nowe? stare? wywazane po zimie? felgi w porzadku? lekka wgniotka da sie we znaki przy wyzszej predkosci
m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

Post autor: maly2001 »

koledzy oponki nowe.danlop na tyle tygodniowy.przód uniroyal rainsport proste wyważone i na stali i na alu jest to samo
:bow: wymieniłem końcówki gumy w wachaczach...łożyska kól mysle ze bije mi ze strony pasażera...ale nie jestem pewien...po niedzieli wymienie przeguby wewnetrzne bo maja luzy wzdłużne moze to to. mam pytanko macie przeciw wage na którejś półosi?
bo u mnie tego niema....
S
St0ne
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 maja 2009, 22:58

Post autor: St0ne »

Moim zdaniem to skrzywiona półoś może nawet być.
m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

Post autor: maly2001 »

kurcze ale to tak jak by coś z cheblami było
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

ja miałem to samo (kiedyś jak miałem bmw), pomogły pierścienie centrujące, taka mała drobnostka a po założeniu spokój miałem
czy na pewno masz dobrze osadzoną felgę?
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

Post autor: maly2001 »

kolego mam pierscionki i nic jak by tarcze mi skrzywiło....hmm ale czemu....
K
KoKo

Post autor: KoKo »

u mnie jak mialem wczesniej opla kadetta to tak samo mialem jak zakladalem felgi z letnimi oponami czyscilem je szczotka i naruszyłem jeden ciężarek na feldze i takie same bicia były spróbuj sobie wyważć koła to jest koszt 10zl za 4 koła

-- Czw Cze 11, 2009 11:56 pm --

albo poprostu jak zmieniales opony to ta oc miała iść na lewa strone poszła na prawa a ta co na prawa to na lewa szukaj a znajdziesz :)
m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

Post autor: maly2001 »

kolego mam kierunkowe opony i kupiłem je nowe wiec nie bardzo miałem jak je odwrotnie założyc...wywarzone sa...ja mysle se to od tarczy bo jak postoji i tarcze dostana nalot to po kawaleczku przejechamym bez chebli jast miejsce gdzie tarcza jest dalej z nalotem a reszta sie swieci...ale dlaczego juz raz zmieniałem tarcze i klocki na nowe...

-- Pią Cze 12, 2009 12:00 am --
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”