[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
RADI88
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:53
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: RADI88 »

Mam pytanko moze ktos wie jakie sa zmiany,aby zrobic swap na silnik z polo 6N 1.4 DOHC 101 KM?Obecnie mam polo 85 r, silnik 1.3.Duzo jest w tym przerobek???
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

zależy ile chcesz km jeśli tylko te 101 to niewarto
przeróbki tego typu sięgają 10tyś zł cięcie podłużnic przeróbki komputery itp
lepiej poszukać g40 i też można z niego dużo osiągnąć
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
R
RADI88
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:53
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: RADI88 »

Hmm to trzeba ciac podluznice?Chcialem tylko wstawic jakiegos chipa i styknie.Bo w G40 kompresor pada,ale w sumie cos za cos :mrgreen: Ile trzeba dac za taki silnik G40 i wtedy duzo jest zmian?



[quote=""BALON""]zależy ile chcesz km jeśli tylko te 101 to niewarto
przeróbki tego typu sięgają 10tyś zł cięcie podłużnic przeróbki komputery itp
lepiej poszukać g40 i też można z niego dużo osiągnąć[/quote]
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""RADI88""] Ile trzeba dac za taki silnik G40 i wtedy duzo jest zmian?[/quote]
ceny wachają sie różnie od stanu i komresora
od 2tyś w marnym stanie
viewtopic.php?f=11&t=3976
polecam z nim pogadać na temat modyfikacji g40 zna sie jak mało kto :oki:
viewtopic.php?f=40&t=458
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

[quote=""endriu""]słyszałem od jednego użytkownika golfa III, że te ABU to strasznie awaryjne i zawodne jednostki[/quote]
no jak kupują auto z rzekomym przebiegiem 100 kkm a jest ze 3 razy cofniety to nie dziw :vinsent: osobiscie wolałbym poszukać sobie ABU jest duzo łatwiej go zdobyc,nie trzeba zmieniac osprzetu,jest o 2 lata pozniej montowany niz 3F,napewno jest bardziej dostepny a odnosnie tej awaryjnosci-przeciez to identyczna konstrukcja,wiec czemu bardziej awaryjny
Obrazek
z
zygi81
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 06 cze 2009, 15:55

Post autor: zygi81 »

z ta awaryjnoscia to sie zgadzam - jak dbasz tak masz... wszystko co uzywane sie psuje, chocby to byl silnik nawet od porsche. uwazam ze abu sie powinien mniej psuc niz 3f - mlodszy wiekowo i prosty wtrysk... prawie jak gaznik...
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

nic nie zastąpi pojemności na to wpadli już amerykanie i inżynierowi od ottingera swapując do a4 4.2 V8
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

postaw mi obok siebie 3fa vs abu w tej samej budzie...zobaczysz kto wygra choc to dziwne bo abu ma wiecej momentu ale przegra
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

[quote=""6N-Lukasz""]postaw mi obok siebie 3fa vs abu w tej samej budzie...zobaczysz kto wygra choc to dziwne bo abu ma wiecej momentu ale przegra[/quote]
jak na mój rozum to 3F jest na pełnej szprycy a ABU na 1punkcie wiec 3F dostaje lepiej paliwa bo ma 4 wtryskiwacze i dlatego,tak mi sie wydaje
Obrazek
m
michall
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 12:08
Lokalizacja: Brzeźnica / Dębica

Post autor: michall »

Moze ktos z forum ma zrobionego swapa na ABU i sie podzieli swoim doswiadczeniem. Jak wyglada sprawa spalania?
l
lukaszchudy
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:09

Post autor: lukaszchudy »

witam. napisałeś że masz do sprzedania części do polówki. Byłbym za interesowany pompą paliwa do tego modelu. jaki byłby koszt i skąd jestes jak mozna spytac
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

panowie nie kupilem tego auta bo okazalo sie to silnik NZ a dla 10KM nie opłaca sie tego robic dlatego zrobilem swoja pole i smigam dalej,
5,6 Pb /100km
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jeszcze ABU nie mam ale juz jest kupiony, spalanie napewno wieksze jak 3f ale tez uwazam ze nic nie zastapi pojemnosci. zupelnie inny komfort jazdy i inna kultura pracy silnika.
m
mario_m
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2009, 1:47

Post autor: mario_m »

Witam, ja do siebie wrzuciłem 1.6abu a miałem 1.3aav. Nie sprawiło mi to kompletnie żadnego problemu, mocowania pasowały, nie przerabiałem żadnej łapy, dosłownie jak klocki lego. Na zmianie samego silnika nie ma dużej różnicy, po zmianie komputera i wtrysku dopiero jest efekt.
Pojemność robi swoje, w porównaniu z 1.3 przyspiesza z każdych obrotów. A spalanie, odziwo zmalało o ok 1 -1.5l Pozdrawiam
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

ja tez chyba wrzuce ABU do mnie wiec jak cos bede sypal pytaniami :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”