gaznik z 1,0 w 1,3

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
arm891
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 07 cze 2009, 13:17

gaznik z 1,0 w 1,3

Post autor: arm891 »

Witam, jestem od niedwana posiadaczem polo Coupe 86
samochod jest w fazie skladania .kupilem go za 380zl z wywiana uszczelka glowicy silnika 1,0
wszystko szlo jak po masle zrobilem sobie uszczelke i pojawil sie problem po paru dniach gdyz cos(podkladka)
wpadlo przez dolot i zdemolowalo 3 i 4 gar..:( (zaden ze znajomych teraz sie nie chce przyznac ze cos upuscil:) ) jako ze mam neidaleko szrot kupilem silnik golfowski 1.3 ,lapy przekrecilem silnik wrzucilismy, gaznik z 1,3 byl padniety, wrzucilem moj z 1.0 pierbug 1b , samochod trzyma wolne jezdzi, pali ok 8 litrow, jednak wogole nie chce przyspieszac?
moje pytanie brzmi czy jest jakas mozliwosc Podkrecenia lub przerobienia tego gaznika czy tez nie ma on szans wyrabiac w silniku 1.3? jesli nie ma szans to jaki gaznik polecacie? z gory dziekuje za pomoc
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

http://www.allegro.pl/item638278990_gaz ... 016_b.html taki musi byc ja mialem taki w starej polowie 1,3 86c
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Witam,
zasadnicza różnica jest taka że:
gaźnik z 1,0 ma jeden przelot a z 1,3 ma dwa, są inne dysze, inne gardziele i masa innych rzeczy.
Dziwię się w ogóle że odpalił 1,3 na pierburgu 1b.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”