[6n] Problem z obrotami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

[6n] Problem z obrotami

Post autor: LukSc »

Witajcie ;) Sprawa ma się tak nie ma na to reguły czasem się tak dzieje czasem nie.
Chodzi o to że jak gdzies wyruszam to np po 10 km czy tam po 100 ( tak jak napisalem nie ma reguły) gdy zatrzymuję sie na swiatłach obroty staja na 2 tyś i nie spadają>


cóż to się dziać może? :hello:
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

1. Brudna przepustnica.
2. Czujnik temperatury.

Te rzeczy bym obadał jako pierwsze.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

Post autor: LukSc »

jeszcze jakies pomysły?
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
Awatar użytkownika
anetkaslupsk
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 12:14
Lokalizacja: słupsk-ZATORZE

Post autor: anetkaslupsk »

mam ten sam problem obroty silnika nie zawsze spadają - często stają na 2000 i długo długo nic - po chwili spadają do normy.
Tak szukam odpowiedzi na forum i myślę co ma czujnik temp do obrotów slnika???
Aneta ze Słupska
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="anetkaslupsk"]Tak szukam odpowiedzi na forum i myślę co ma czujnik temp do obrotów slnika???[/quote]
Ano czasem ma. jak podaje błędne wskazania dla komputera to komputer inaczej dobiera obroty silnika.

W waszej kwestii to jeszcze może być cosik nie tak z silniczkiem krokowym.
czy auta były podłączane pod kompa?
Awatar użytkownika
kamil1533
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:31
Lokalizacja: Lubasz

Post autor: kamil1533 »

Problemem z obrotami silnika na biegu jałowym jest na pewno silniczek krokowy. W starszych już autach po prostu ma prawo już się zepsuć. Miałem podobne przypadki z 2 autami, zawsze wina była po stronie silniczka krokowego. Pozdrawiam


Jeszcze raz wrzucisz taki link to dostaniesz ostrzeżenie! Poza tym kolor czerwony jest zarezerwowany dla moderacji.
czaja
"Czasami jesteś szybą, a czasami muchą…" :D
m
mazi1985
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:46

Post autor: mazi1985 »

też tak miałem a dodatkową atrakcją było jak obroty spadały do 0,5 !! Wymieniłem sterownik komputera i chodzi elegancko . ale sam sterownik jest drogi więc lepiej kupić cały komputer :D wychodzi taniej! POzdro
Awatar użytkownika
gronio
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 01 paź 2011, 15:00
Lokalizacja: radom

Post autor: gronio »

a co może się dziać jak obroty skakały powyżej tysiąca i spadał czasem się trafiało że mi zgasł? pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”