[Classic] Pasek od Wspomagania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
weendus
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 13 lip 2009, 15:39

[Classic] Pasek od Wspomagania

Post autor: weendus »

Witam mam problem w swojej polo. Mianowicie podczas skrętu kołami do końca pasek do wspomagania mi się blokuje i wydaje dźwięk zużytego paska klinowego ... I teraz mam pytanie bo "mechanik" założył mi podczas wymiany paska inny napinacz(inna szerokość) czy to może być winą tego stanu rzeczy ?? Po wymianie paska jak na złość padła mi pompka od wspomagania... Mechanik który to wymieniał mówi ,że to przesilenia maglownicy wydaja ten dźwięk... Byłem u paru mechaników naprawiających maglownice z czego jeden mi powiedział ,że to nie maglownica... Sam nie wiem co mam z tym robić :p Tylko ten jeden zauważył ten pasek :D
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Wyjmij pompe, mozna ja rozebrac w warsztatowych warunkach. Zobaczysz czy nie jest przytarta. Jakbys rozbieral uwazaj sa w niej blaszki ktore trzeba prawidlowo wlozyc na miejsce, moga wypasc choc nie powinny. Dlatego podluz sobie czysta szmate. Pompa to nie tragedia, zregenerowac mozna tylko ludzie sie boja za to zabrac.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Jeżeli dźwięk jest po przekręceniu kierownicy do oporu to hałasuje zawór ciśnieniowy w pompie.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""Michał88""]Jeżeli dźwięk jest po przekręceniu kierownicy do oporu to hałasuje zawór ciśnieniowy w pompie.[/quote]
pompa nawet nowa wydaje odgłosy przy pełnym skręcie, nie powinno się skręcać kierownicą na ful zbyt długo ponieważ prowadzi to do uszkodzenia pompy , a co do zaworu w pompie to nie jestem pewien na 100% , pompa odzywa się przy małym poziomie płynu [ oleju] oraz jak jest uszkodzona[ wystarczy trochę przekręcić kierownicą lub słychać ją cały czas] tak jak pisze kolega marcin86, ponieważ mieli płyn.
w
weendus
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 13 lip 2009, 15:39

Post autor: weendus »

Przepraszam ,że odgrzewam ale :) Dałem sobie z tą pompą spokój bo każdy "mechanik" mówili inną 100% przyczynę więc sobie to darowałem. A ja staram się nie oddawać samochodu do mechanik bez wiedzy z jakiego powodu to się dzieje(często uratowało mi to portfel). Wczoraj przypadkiem obejrzałem turbo kamerę odcinek 13 9 serii :/ W tym odcinku jest hyundai z tymi samymi problemami co u mnie i co ciekawe też po wymianie pompy ;) Ale w przeciwieństwie do tego samochodu u mnie nic nie daje wymiana paska ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”