[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

A panowie mozecie mi powiedziec jeszcze bo ja mam w swoim 1.0 pompe paliwa pod bakiem i do tego filtr i czy to normalne???bo wtedy napewno nie bede musial zmieniac bo chlopaki mowia ze na 1 pompie i tak daje rade
5,6 Pb /100km
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

tzn sluchaj ja kupuje polo 86c do ktorego ktos wrzucil silnik 1.3gt z 86c2f z 1992roku tylko musze przelozyc do swojej budy bo tamta nie wyglada wcale ale wszystko reszta jak igla i skrzynia jest 5
5,6 Pb /100km
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

kryniu85r, a gdzie i jak kupujesz? bo właśnie u mnie się zanosi na coś bardzo podobnego :D Też grat 86c i też z silnikiem 1.3 GT, tylko z '93 ;)

i mam pytanie odnośnie przerejestrowania i ubezpieczenia samochodu po zmianie silnika z 1043 na 1.3 GT. jaki mniej więcej byłby koszt wymienienia rejestracji i zmiany ubezpieczenia?

Edit:
wygląda na to, że kryniu mnie ubiegł, bo właśnie do mnie dzwonił ten sprzedawca, że czeka na jakiegoś klienta z koszalina.
kryniu, jeśli kupisz to gratuluję interesu, a jeśli nie, prosiłbym, żebyś mi napisał dlaczego. najwyżej nie będę niepotrzebnie jeździł.
M
Mac_Abra
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 16 maja 2009, 19:50
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Mac_Abra »

Hehehe no to niezła bajka :grin:

To dajcie znać panowie, co tam się w końcu okazało?! A kryniu jeśli kupujesz w końcu "całość" to chyba sie nie musisz martwić - jak go będizesz miał to sam już na żywo obadasz, co przekładać, a co zostawić... Ale podziel się koniecznie spostrzeżeniami, a w razie pytań postaramy się doradzić of koz : ]
w
winel
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2009, 17:19

Post autor: winel »

Mam pytanie odnośnie swapa silnika G40 do polo coupe 1.3 gt z 1988r. Chodzi mi o to na jakie przeszkody mogę się natknąć podczas wykonywania takiego zabiegu na mojej polówce?? Z góry dziękuje za wszystkie dobre rady które pomogą zaoszczędzić mi czasu i nerwów :bow:
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jest masę problemów
pierwsze to przeżucenie elektryki
trzeba założyć pompę z G paliwa
trzeba wycinać dziurę w przednim wzmocnieniu górnym by upchac kompresor
trzeba pomyśleć nad upchaniem Ic
hhee nie jest to tak proste jak mogło by się zdawać
w
winel
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2009, 17:19

Post autor: winel »

Witam vwkas18 wielkie dzięki za początek wskazówek jak podejrzewam :)
A powiedz mi jak możesz czy są różnice w mocowaniu silnika na łapach miedzy zwykłym gt-ekiem a G40??
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo1.htm

znalezione w innym temacie ale pewno sie przyda.
z
zygi81
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 06 cze 2009, 15:55

Post autor: zygi81 »

Witam. Od miesiaca jestem posiadaczem polówki 1.0 AAU ( tak pisze na naklejce w bagazniku) i miałbym prośbe aby ktoś kto robił taki swap na 1.6 ABU opisał co potrzeba i ogólnie co i jak. wiem ze jest sporo wątków na temat swapu ale wszystkie dotyczą 16v albo 1.3. i sa dosc ogolne. prosze o szczegoly swapu z 1.0 AAU na 1.6 ABU. Z GORY DZIEKI :beg:
6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

może nie podam Ci jakiś informacji odnośnie swapowania abu do 2fa ale 100x bardziej wybrałbym 1.3 3f...
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

co Ci mogę polecić :-)

miałem 3fa , zmieniłem na g40...różnica jest bardzo duża jak dla mnie

g40 kompletny to koszt mniej więcej 2-3tys. ale warto
1.4 16v kupisz, mocy Ci zacznie brakować a ciężej moc wydusić z wolnossącego silnika
w g40 zmieniasz kółko kompresora na mniejsze i jest mega różnica a koszt 60zł
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
z
zygi81
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 06 cze 2009, 15:55

Post autor: zygi81 »

a czemu tak uwazasz? 3f jest chyba na wielopunkcie, wiec pewnie bedzie wiecej zabawy...
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

Ogólnie wszystko pasuje bo 1.6 ABU to rozwiercony blok 1.3 trzeba tylko łapę alternatora rzeźbić.
KONI
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

poszukaj na starym forum tam było o tym włącznie z opisem dość szczegółowym
Jak znajdę to sam zapodam
poszukaj też na goglach
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

słyszałem od jednego użytkownika golfa III, że te ABU to strasznie awaryjne i zawodne jednostki. dlatego ja sam, po wielu wahaniach, rozglądam się chyba jednak za 3f... a jestem w podobnej sytuacji do Ciebie ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”