Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Co do wahaczy to Lemforder najlepszy znajomy na taksówce w A6 zrobił 300 000 na takim wahaczu podczas kiedy po drugiej stronie dwa razy wymieniał przez ten czas
Cena takiego koło 170zł bez sworznia
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""shao""]Tylko, ze u nich rant min. 2x wiekszy wiec i roznica na plus jest [/quote]

no większy i felgi też szersze tak pewnie z 9, 10 cali i do tego slick 205 i szerszy, ale i moce silników do tego odpowiednie że to uciągną ;)

Maciej to samo powiedział mi znajomy meches wczoraj by lemfordera brać, co do ceny to bez sworznia znalazłem za ok. 140 zł ;)

Jak pisałem myślałem że et25 to jakoś wyjdzie z nadkola, a tu schowało się w nim :blush2: Jak będe chciał dać te poszerzki to trzeba będzie grubym dystansem pojechać :) Kołpaczki gdzieś latają po garażu, muszę je poszukać ale ze względu na remont może to być trudne ;) Parę foteksów na szybciocha :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS. tak wiem koza itp. i słabo naciągnięta opona ale to jest tylko -30 mm (jest możliwość zniżenia o kolejne 5 mm) i 7 cali z priorytetem na ostrzejszą bezproblemową jazdę :P
PS1. zaślepka wycieraczki mimo styrania jak widać "on board" :)
PS1. Dalej jakaś franca stuka więc coś jeszcze oprócz wydechu trzeba znaleźć :scratch:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Uzyskałem dostęp do garażu na 2 tygodnie więc pół auta poszło do rozbiórki :grin:

Do wymiany poszła stara popękana osłona gumowa podszybia, taki syf pod nią żył:
Obrazek
Obrazek
w dodatku podklejona była tu i ówdzie na jakimś syfie :commando:
Z prawej strony od podszybia coś kapało do środka - mam nadzieję że wymiana pomoże bo podszybie odstawało mocno.

Po dłuższej walce wyjąłem lampki oświetlenia tablicy, tylko jedna czasami świeciła:
Obrazek
Co za :angry2: :bomb: :jester: wymyślił sposób ich montażu :banghead:

Teraz zaczyna się część dla osób o mocnych nerwach:
Tak wyglądało nadkole i kawałek progu po prawej stronie:
Obrazek
Obrazek

Przy podnoszeniu auta podnośnikiem usłyszałem głośne chrup i okazało się, że wymieniany ok. 3 lata temu prawy próg w zasadzie od dołu nie istnieje mimo iż z zewnątrz wyglądał przyzwoicie :banghead: Kolejny wydatek na listę :) Na szczęście prawy nie robiony, oryginalny jest całkiem zdrowy.
Wreszcie po wielu kombinacjach zdjąłem w paru kawałkach błotnik. Wygląd budy od progu nie wygląda optymistycznie, jak widać "naprawa" została zrobiona nie "po znajomości" ale po łepkach :banghead: :censored: :butcher:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wcześniej pozamawiałem worek śrub w ASO (do reflektorów, nadkola, zderzaka itp.) bo na starych pordzewiałych nie chce składać, w przyszłym tygodniu próg obejrzy blacharz i usłyszę wyrok w postaci kolejnych kosztów :cry:

Z przestróg, nie dajcie się namówić na taki syf:
Obrazek
na pudełku są znaczki że wodoodporny jest......... tyle teorii, w praktyce moknie jak szmata, którą jest, miał być jakiś super tybond 3 warstwowy a targa się przy lekkim zahaczeniu jak papier. Zleszczyłem się i kupiłem na allegro więc nie miałem okazji wcześniej organoleptycznie obadać.

Czarne chmury, siwy dym i te sprawy nadciągają, jako że nie mogłem zlokalizować potencjalnego miejsca przecieku zacząłem gmerać przy uszczelkach i okazuje się że pod tymi na słupkach A zaraz koło szyby z obu stron jest jedna wielka zgnilizna :banghead: :argh: :mad2: :butcher: Od strony kabiny słupek oczywiście wygląda na zdrowy. Wyśledziłem też mega parchy na klapie i drzwiach - ale to pryszcz bo to nie konstrukcja nośna i można przekręcić na inne.

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

Teraz z większym niepokojem czekam na przyszły tydzień i kumpla blacharza :sinking:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Będzie żył, po oględzinach znajomy stwierdził że nie jest tak źle i spanikowałem :yahoo:
Po podliczeniu okazało się że temat zamknie się w kilku stówach :victory:

Zachęcony podjąłem dalszą walkę z rudziszewem.
Tu i ówdzie sczyściłem powierzchniową rdzę, zabezpieczyłem, zapodkładowałem i pomalowałem.
Obrazek
To samo zrobiłem z dolną częścią starego/nowego błotnika, który zakładam.
Obrazek
Obrazek
Stary błotnik zszedł w dwóch kawałkach - to mniejszy z nich :butcher:
Obrazek
Obrazek

Z dalszych mniej istotnych prac wymieniłem wycieraczki oraz ślizgi fotela pasażera.
Co do materiałów i szybkich prac to polecam zdecydowanie ten klar:
http://allegro.pl/motip-lakier-bezbarwn ... 46656.html
Dzięki porządnemu dodatkowi utwardzacza już po kilku godzinach można cieszyć się ładną twardą powierzchnią, rozlewność też bardzo fajna tworzy ładną błyszcząca powierzchnię.

PS. w dalszym ciągu nie dostałem zamówionych w tamtym tygodniu śrub mimo iż pisałem że proszę o szybką wysyłkę. Niestety do soboty muszę zwolnić garaż więc chciałem się już brać za składanie na nowych śrubach.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Dajesz dajesz :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

JuStIcE daje daje :)

śruby dotarły więc skręciłem to i owo (lampy, kierunki, nadkola itp) na nowych przy okazji uzupełniając ich stan iloścowy do fabrycznego bo tu i ówdzie brakowało :grin:
Obrazek
Idealnym pasowaniem się nie przejmowałem bo w przyszły weekend auto idzie do wymiany prawego progu więc błotnik będzie zdejmowany i wtedy się go idealnie ułoży.
Obrazek
Tak wiem odcień inny ale co najważniejsze nie rdzawy :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

niuniek84 oj tam oj tam, brudny jak cholera do ładności mu brakuje ale jak pisałem nie rdzawy przynajmniej :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
niuniek84
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: niuniek84 »

hehehe dobrze że nie rdzawy, to najważniejsze.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

No i auto w sobotę poszło do znajomego blacharza, jak tylko coś będę wiedział pochwalę się pracami.
Z nowych nabytków czekam na wahacze z powerflexami od turzola :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

konkretnie do przodu :) czekam na sprawozdanie z jazdy na powerflex'ach :write:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Jabolek""]czekam na sprawozdanie z jazdy na powerflex'ach [/quote]

jeszcze chwilę poczekasz bo prace u blacharza się przedłużają kawałek podłogi od progu trzeba odbudować niestety, z wierzchu był bajer a pod spodem total bryndza :-(
Co do wrażeń to nie sądzę bym jakąś piorunującą różnicę odczuł przy dwóch rozpórkach i starych tulejkach w całkiem dobrym stanie, ale może akurat pozytywnie się rozczaruje ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Poczujesz roznice. A jak nie to znak, ze trzeba Ci obciac glowe bo jestes zombie :grin: Uklad kierowniczy bedzie bardziej czuly, wszystko bedzie lepsze jezeli chodzi o kierowanie. Rozporki daja sztywnosc innego rodzaju (bardziej budy niz samego zawiasu, a tu jednak idzie w zawias).
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""shao""]Poczujesz roznice. A jak nie to znak, ze trzeba Ci obciac glowe bo jestes zombie Uklad kierowniczy bedzie bardziej czuly, wszystko bedzie lepsze jezeli chodzi o kierowanie. Rozporki daja sztywnosc innego rodzaju (bardziej budy niz samego zawiasu, a tu jednak idzie w zawias).[/quote]
Ma racje.Az nie chce sie za kierownicy wysiadac.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

shao, przem_polo no to gut, może nie do końca precyzyjnie napisałem, wcześniej tulejki nie były do końca zwykłe bo były "podrobione" metoda chałupniczą tzn podlane klejem do szyb by były sztywniejsze :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”