Witam,
W poliftowym polo 6N mojego dziadka zamontowany jest fabryczny zamek centralny, jednak działa on tylko dla czterech drzwi, klapa bagażnika i wlew paliwa nie są do niego podłączone. We wlewie widoczny jest metalowy bolec, który da się wyciągnąć ze słyszalnym świstem, w klapie bagażnika widoczny jest pneumatyczny układ do blokowania zamka.
Przy samej pompie można zauważyć wężyk z połamaną plastikową końcówką, który odchodzi do klapy, nie widzę jednak żadnej możliwości podpięcia go do pompy. Podejrzewam, że coś tam jest pokombinowane. Od pompy odchodzi krótki, przezroczysty wężyk, a do niego na wcisk podłączony jest pomarańczowy wężyk prowadzący do drzwi.
Chciałbym się dowiedzieć, jak to powinno wyglądać, gdyby było zamontowane prawidłowo - tzn. jak z jednego wyjścia pompki powietrze rozdziela się na dwa (trzy?) wężyki, z których jeden prowadzi do drzwi, jeden do klapy bagażnika a trzeci do wlewu paliwa?
I jak dobrać się do układu blokującego wlew paliwa, aby zobaczyć, czy można tam doprowadzić jakiś wężyk? Rozebrać prawą stronę bagażnika?