Wyjścia pompki zamka centralnego

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Miłek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 08 maja 2010, 21:56
Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
Kontakt:

Wyjścia pompki zamka centralnego

Post autor: Miłek »

Witam,

W poliftowym polo 6N mojego dziadka zamontowany jest fabryczny zamek centralny, jednak działa on tylko dla czterech drzwi, klapa bagażnika i wlew paliwa nie są do niego podłączone. We wlewie widoczny jest metalowy bolec, który da się wyciągnąć ze słyszalnym świstem, w klapie bagażnika widoczny jest pneumatyczny układ do blokowania zamka.

Przy samej pompie można zauważyć wężyk z połamaną plastikową końcówką, który odchodzi do klapy, nie widzę jednak żadnej możliwości podpięcia go do pompy. Podejrzewam, że coś tam jest pokombinowane. Od pompy odchodzi krótki, przezroczysty wężyk, a do niego na wcisk podłączony jest pomarańczowy wężyk prowadzący do drzwi.

Chciałbym się dowiedzieć, jak to powinno wyglądać, gdyby było zamontowane prawidłowo - tzn. jak z jednego wyjścia pompki powietrze rozdziela się na dwa (trzy?) wężyki, z których jeden prowadzi do drzwi, jeden do klapy bagażnika a trzeci do wlewu paliwa?

I jak dobrać się do układu blokującego wlew paliwa, aby zobaczyć, czy można tam doprowadzić jakiś wężyk? Rozebrać prawą stronę bagażnika?
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

pompka ma jedno wyjście [ pneumatyczne] i przy każdym siłowniku jest trójnik lub wcześniej i doprowadza się z trójnika wężyk do siłownika zamka np; wlewu paliwa.
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

Z pompki wychodzi jeden wężyk, który jest podłączony do trójnika umieszczonego we wnęce nad nadkolem z prawej strony. W moim Polo jest to przykręcone do wspornika z blachy. Zobaczysz to po wyjęciu tej piankowej wkładki na apteczkę i pompkę centralnego zamka.
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Jesli nie dziala, Ci zamek, pewnie ktos zlikwidowal zasilanie tego silownika. Do silownikow dochodzi tylko jeden wezyk, bo nasza pompka jest cisnieniowo pod cisnieniowa. Sprawdz pojedynczo silownik od klapy i od wlewu. Tzn wymontuj je. Pewnie bedzie sie dalo je podpiac zamiast ktorego silownika z drzwi w celu sprawdzenia.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
M
Miłek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 08 maja 2010, 21:56
Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
Kontakt:

Post autor: Miłek »

Zamek klapy i wlewu nie działa z tego prostego powodu, że ich wężyki nie są podpięte do pompki - a to przez to, że brakuje tam odpowiednich trójników.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”