1.4 TDI moc

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Polo-Gdańsk
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2011, 23:49

1.4 TDI moc

Post autor: Polo-Gdańsk »

Witam , mam problem zwiazany z dynamiką mojej polówki. od jakiegos tygodnia jak dodaje gazu i jak mam juz powyzej 3 tysiecy obrotów to nagle mi jakby siadała turbina i w ogóle nie mam mocy i jak dopiero dojade do swiateł do gasze silnik i odpalam jeszcze raz to wtedy znowu jest wszystko ok dopóki nie przekrocze 3 tys... co to moze byc ? turbina siada czy moze cos z komputerem ? miał ktos taki problem ???
Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

podepnij pod kompa VAGa. Przyczyn moze byc wiele, przepływka, dziurawy dolot, turbina, błędy itd itd
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

Wpisz w szukajkę "notlauf" jest sporo do poczytania :grin:
No i bezwzględnie podepnij VAGa
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

jak kolega wyżej sugeruje masz przeładowanie turbiny czyli notlauf - tryb awaryjny. Podepnij się po VAG-a i sprawdź jakie błędy wywala. Możesz mieć problem z zaworem od turbiny - jest to opisane na większości tematów tego typu w sieci.
P
Polo-Gdańsk
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2011, 23:49

Post autor: Polo-Gdańsk »

w czwartek albo piatek bede go podpinał to napisze co w nim nie gra , jakie sa koszty tego zaworu ? da rade samemu naprawic czy to jakies strasznie trudne ??
Pozdrawiam
P
Polo-Gdańsk
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2011, 23:49

Post autor: Polo-Gdańsk »

podłaczylem go i najprawdopodobniej jest to przepływomierz w poniedzialek wymieniam na inny i sie okaze czy to tylko to czy cos jeszcze.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote="Polo-Gdańsk"]podłaczylem go i najprawdopodobniej jest to przepływomierz[/quote]Ciekawy jestem na jakiej podstawie oceniłeś, że to wina przepływki, jeżeli był błąd, to jak najbardziej, ale nie sądzę abyś postawił diagnozę po odczytach wartości z bloków pomiarowych. Z twojego opisu nic nie wskazuje na uszkodzenie MAF lub jak ktoś woli LMM. a raczej na problem z przeładowaniem, który może być spowodowany uszkodzonym zaworem N75, wężyka idącego od zaworu N75 do siłownika zaworu upustowego w turbo lub uszkodzony siłownik, który otwiera ten zawór. Musisz to wszystko posprawdzać, a przepływkę narazie zostaw w spokoju. Nie napisałeś czy wogóle są jakies błędy, gdyby było przeładowanie powinien być błąd 17965 przekroczona granica regulacji.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
P
Polo-Gdańsk
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2011, 23:49

Post autor: Polo-Gdańsk »

zaczelem od przepływki bo jest najlatwiejsza do wymiany i podpiełem kolegi przepływke dobrą i komputer duzo lepiej pokazywal juz ale dalej bylo cos nie tak i podmienilem zawór dobry i teraz jest juz wszystko ok :) Dzieki za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”