cieknie z pod uszczelek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

cieknie z pod uszczelek

Post autor: lexyy »

Witam cieknie mi troszkę z pod uszczelek; pokrywy zaworów, oriongu wału i rozrządów chyba tak :-D czy ma to coś wspólnego z olejem bo lałem mobila a ostatnio zalałem valvolina max life 10w40 czy normalne ze sie polało? pytam bo zbliza sie wymiana oleju i nie wiem czy lac dalej tego valvolina??
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

ja bym spróbował zdjąć pokrywę wyczyścił wszystko dokładnie[pokrywę, uszczelkę, głowicę] i złożył jak nie pomoże to wymiana.
a olej jeśli ma numer WV odpowiedni do twego silnika to nie jego wina
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

valvoline nie ma normy 500 00 ani 502 00? ale ma API SL/CF, ACEA: A3/B3 czy musi byc z norma 500 00, 502 00?
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

ma normę WV http://www.valvoline.pl/pr,14,durablend_10w-40.html wierząc producentowi
G
Grzela300
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 270
Rejestracja: 07 sie 2009, 8:44

Post autor: Grzela300 »

Akurat podałeś Durablend, a kolega wlał maxlife 10w40, durablend to młodszy brat maxlifa, bez dodatków regenerujących i zapobiegających wyciekom spod uszczelek.
[quote=""lexyy""]Witam cieknie mi troszkę z pod uszczelek[/quote]
Jestem pewien że to nie wina oleju bo Valvoline MaxLife 10w40, przewyższa mobila o klasę moim zdaniem, mobil to woda mineralna nie olej.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kolego Grzela300 olej to temat rzeka,
[quote=""lexyy""]valvoline nie ma normy 500 00 ani 502 00? ale ma API SL/CF, ACEA: A3/B3 czy musi byc z norma 500 00, 502 00?[/quote]
podałem iż taki olej istnieje , więc po ACEA A/3 dotyczy silnika benzynowego zaś B/4 silnika diesla jeśli olej ma ACEA A/3 B/4 to ma najwyższą jakość, tylko nie które źródła podają iż jeśli nie ma nr WV to można je jedynie chwilowo stosować i tu dylemat, wlać czy nie.ja wlewam tylko z odpowiednim nr WV.
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

lexyy
a jaki masz przebieg? może wystarczy wymienić uszczelkę pokrywy, oba simmeringi i przestanie sączyć?
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

114tys i będę wymieniał rozrząd bo mija 4 lata od ostatniej wymiany i będę robił te o ringi i uszczelkę pokrywy zaworów za jednym podejściem i myślę czy pozostać przy tym oleju czy przejść na normę vw
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""lexyy""]114tys i będę wymieniał rozrząd bo mija 4 lata od ostatniej wymiany i będę robił te o ringi i uszczelkę pokrywy zaworów za jednym podejściem i myślę czy pozostać przy tym oleju czy przejść na normę vw[/quote]
dobra decyzja , pasek z samoczynną rolką napinacza sprawdza się po 60000 a następnie co 30000 [w obydwu przypadkach jeśli jest lekko nadwyrężony wymiana] a jaki olej to tylko twoja decyzja, nie zazdroszczę.
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

a czy do AKV były dwa rodzaje rozrządów?(ilość zębów i szerokość paska)
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-seat-ar ... 66919.html

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-seat-ib ... 98210.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”