Taki sterownik jest w AAZ-tach więc poszukałbym z golfika mk3. Sprawdzę później w ETKA czy numerki.
Ten sterownik podgrzewa świece po otwarciu drzwi przed załączeniem zapłonu i podtrzymuje podgrzewanie przez 2 minuty po odpaleniu. Z mk2 było to prostsze.
Ewentualnie przeróbka na:
http://www.demm.mironet.pl/demm_1s4vw.pdf
Lub rozwiązania bez takich dobrodziejstw z mk2.
Ale to nie zmienia sprawy, że sprawny silnik powinien uruchomić się bez podgrzewania świec. Mój AAZ palił ze spalonymi świecami do temperatury -5 stopni. Poniżej była katorga ale startował do jakiś -8 kiedy to powiedział "absolutnie nie".
Edit: tak sobie pomyślałem, ze te stukanie może "naprawiać" ze względu na specyfikę tego modułu.
Ten przekaźnik podgrzewa świece po pierwszym otwarciu drzwi. Podłączony jest pod krańcówkę drzwi. Przekaźnik przygotowuje samochód do odpalenia aby ten nie musiał czekać na gotowość świec. Jeśli nie nastąpi odpalenie następnym razem nie załączy i po włożeniu kluczyka ponownie przeprowadzi pełne grzanie świec. Dlatego lampka przy pierwszym odpaleniu ledwie mignie. Ale jak wyłączysz zapłon i włączysz ponownie to już będzie pełne grzanie. Podobnie jeśli zamkniesz samochód bez odpalania i otworzysz to będziesz miał już pełne grzanie.
Możesz to usłyszeć. Wsiadź do auta, które nie było otwierane po ostatnim zgaszeniu. Nie odpalaj silnika i nie wkładaj kluczyka. Jeśli system działa to powinieneś usłyszeć cyknięcie po 10-15 sekundach (pi razy drzwi) od otwarcia drzwi. To rozłączenie przekaźnika grzania świec przez ten sterownik.
Być może jak go wyciągniesz to resetujesz jego ustawienia i podgrzewa jakby było pierwsze otwarcie.
Co nie zmienia faktu, że powinien odpalić bez świec.