zamek drzwi polo 6n

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kamilPolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 135
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Łódź

zamek drzwi polo 6n

Post autor: kamilPolo »

mam taki problem wkladajac kluczyk do drzwi zamek ani sie nie otwiera ani nie zamyka kreci sie tylko bardzo lekko i nie mam jak otworzyc drzwi musze z drugiej strony ciagnac za rygielek zeby otworzyc?
da sie to zrobic i co moglo pojsc jak naprawic?
polo 95
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Peklo Ci wioselko. Kosztuje do 10pln. Zeby wymienic trzeba tylko klamke wyjac. Jedna erubka na imbus chyba 5. 15 minut roboty i zrobione.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
kamilPolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 135
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamilPolo »

aha czyli mam kupic wioselko do zamka tak dobrze rozumiem?
i wyjac klamke i wyjac to pekniete i wlozyc nowe?
ta srubka od klamki jest od srodka?
polo 95
Awatar użytkownika
kamilPolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 135
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamilPolo »

polo 95
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wszystko zależy od długości wiosełka jakie masz były trzy rodzaje lub dwa , a jak wpiszesz w szukaj zamek drzwi Znalezione wyniki: 647, i z tego co pamiętam powinno być wszystko o zamku.
k
kuba240692
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 14 cze 2011, 22:39

Post autor: kuba240692 »

mialem podobny problem jak jeszcze palio jezdzilem:) robota w miare szybka i przyjemna:) Marcin mam do Ciebie pytanie(podepne sie pod temat). Otoz zamki w mojej 6n dzialaja mechanicznie bez zarzutu,tylkocentralny cos szwankuje... Raz slychac jak pompka pracuje i zamyka caly obwod a raz totalnie sie nie wlacza i otwiera sie tylko jeden zamek ktory akurat otwieram kluczykiem. Co to moze byc? Dodam,ze nie posiadam alarma a drzwi otwierane pneumatycznie kluuczykiem. Z gory dziekuje za odpowiedz!
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Masz gdzies nieszczelnosc. Sprawdz po kolei drzwi. Odkrec przelotke od nich, bedzie tam wezyk, laczony jest on w tych miejscach. Moze sie luzowac, sprawdz czy jak go przytkasz go, to zamek sie zamyka i otwiera normalnie. Koledze ostatnio robilem z zamkiem. Mial nieszczelnosc w samym silowniku w drzwiach pasazera, co prawda byla to ibiza '98. Ale to to samo. W kazdym razie plastik sie odksztalcil i puszczal, skleilem to do kupy na butaprenie i juz 3 miesiac hula az milo. Pompka pneumatyczna dosc ciekawie dziala bo otwiera zamek pompujac cisnienie, a zamyka tworzac podcisnienie.

kamilPolo
Wymontuj stare zanies do sklepu i niech gosc cos dobierze. Mialem kiedys ten sam problem ale ono bylo zle wlozone, a w drzwiach pasazera zlamane, na szczescie w schowku po poprzedniej wlascicielce bylo nowe. Musialem troche podpilowac pilniczkiem bo za cholere nie chcialo wejsc. Moze trafilem na jakas poniedzialkowa chinszczyzne. Jak otworzysz drzwi srubka o ktorej pytasz znajduje sie na wysokosci klamki, zobaczysz ja. Moze byc za zaslepka.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

Witam,
podepnę się pod temat
jestem posiadaczem polo III 98r 1.0
Ja rónież miałem problem z centralnym zamkiema wyglądało to tak że na początku zamek się zamykał ale otworzyć nie można było( mam centralny zamek pneumatyczny) w ogole nie reagował na kluczyk. Więc zajrzałem na forum poszukałem i znalazłem że trzeba sprawdzić pompę więc ją odłączyłem i dmuchałem w wężyk i sie otwierał zamek... więc rozkręciłem pompę sprawdziłem czy wszystko ok rozkręciłem też w pompie tę okrągłe uwypyklenie z czego wypadły mi części ale je pozbierałem złożyłem i podłączyłem pompę. Sprawdzam a tu nawet się nie zamyka z centralnego w ogoóle nie chodzi:/ Jak przekręcałem kluczyk to tylko w pompie takie cykanie słychać i tak otwierałem zamykałem kilka razy podchodzę do pompy.... a tak ta okrągła część gorąca i śmierdzi jakby się cos przepaliło.. i tu moje pytanie co się stało i jak to naprawic?? Bardzo proszę o pomoc.
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

W tej okraglej czesci masz silnik, w tej prostokatnej elektronike a w reszcie czyli tam gdzie przylaczasz przewody zespol zaworkow oraz przelacznik ktory jest dosc wazny. Jesli Ci sie kopci z niej to tylko zle swiadczy. Rozbierz ja moze tylko cos zle zlozyles i jakis elemement elektroniczny w niej sie przepalil. Choc to malo prawdopodobne. Rozbierz i zobacz co smierdzi a wlasciwie to wyczuj.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

składałem i rozkładałem to juz wiele razy śmierdzi właśnie z tej okrągłej części tylko do końca nie umiem jej rozebrać i nie mogę przez to obaczyć co tam jest. Po rozkręceniu tej części wypadły mi cztery takie małe jakby magnesowe prostokąty i jedna okrągła część... nie wiem co teraz zrobić
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Prosciej bedzie jak dasz zdjecia.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

dobra to z tej części zaczęło śmierdzieć spalenizną
Obrazek

a to reszta zdjęć:
ObrazekObrazekObrazek
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Wiec smierdzi Ci z silnika. sprawdz czy dziala. Jak wyciagniesz plytke zobaczysz dwa jakby druty. Podepnij tam 12V Powinien sie krecic. Jesli nie to jest spalony. Spalony nie koniecznie bedzie robil zwarcie, czyli palil bezpieczniki. Moglo dosc do przerwania uzwojenia. Uzwojen jest kilka a to ze nie dziala moze byc spowodowane tym ze akurat ustawil sie na spalonym uzwojeniu. Krutko mowiac sprawdz silnik, podepnij mu zasilanie.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”