Witam.
Zalozylem ostatio instalacje gazowa do mojego polo. Byl problem z tym, ze zanim silnik sie dogrzal do 90, to przy dodawaniu gazu auto szarpalo. Mechanicy walczyli z tym 2 dni i stwierdzili, ze polo za szybko sie nagrzewa i temp. przelaczenia byla za niska ( 40 st). Ustawili na 65 st i jest gitara. Ale pytanie brzmi, czy faktycznie za szybko sie nagrzewa ( po ok 2km mam 90 st). Jak osiagnie 90 to juz trzyma ta temp.
wróżenie z fusów,podłącz autko pod kompa i sprawdź temop na vagu gdyż czujnik daje temo na zegary i do kompa.u mnie jak w zegarach jest 90stopni na vagu zaledwie 70 i dobija za jakis czas do 90 wiec to co na zegarach nie jest do konca wiarygodne
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
No podobno sprawdzali na VAGu i było dobrze.
Iinteresuje mnie tylko, czy u was w Polówkach też mniej więcej w takim samym czasie się nagrzewa do 90 stopni.
Jeszcze raz trzeba będzie poprawiać twoje wpisy to dostaniesz kartkę. nie piszemy z CapsLockiem.
czaja
nie pisz z capsem.a co do nagrzewania zalezy czy stoi czy od razu ruszam.ale zazwyczaj jak od razu ruszam i temp jak dzis 18stopni to po 3km byla juz na zegarach rowniutko 90stopni
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Tak jak napisał christopherek - w takim czasie nagrzewa się silnik w Polo. Jest wszystko w porządku. A bzdury gazowników to możesz między bajki włożyć. Za szybko się auto nagrzewa?? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
zmień gazowników.
hahaha ale ściema kolego masz za duże dysze we wtryskiwaczach, niech to sprawdza ( mają być około 1,6mm) albo za wolne wtryski, a tak apropo jakie tam masz wtryskiwacze i elektronike, wrzuć foto z pod maski.
hej, wtryski mam OMVL, reduktor tomasetto alaska, wtryski mam skochwane za filtrem pow. wiec nie widac, ale foty jutro trzasne. natomiast problem byl taki, ze jak ustawili mi nawet 40 stopni to przelaczal sie na gaz doslownie po 30 sekundach. raz wymienili czujnik na reduktorze i dalej bylo to samo. wylecialo mi ostatnio z glowy, zeby zapytac o te dysze. na te chwile ustawione jest na 65 st i tak po ok 2 km sie przelacza.
Ta listwa jest dość duża wiec prawdopodobnie jeśli jest pod filtrem to zamontowana od strony ściany kabiny, przez co weżyki są napewno bardzo długie. To tez może być winą. Ale bardziej stawiam na dysze, z tego co mi sie wydaje standardowo w zestawie OMVL Reg są dysze 2,0mm, zdecydowanie za duże. Gazownik musi sobie dokupić zestaw dysz 1,5mm i rozwiercić na 1,6mm.
ja też mam OMVL i tomasetto i mam temp. przełączania na 30*C ustawioną i nie ma w ogóle problemów, po 200m auto jest na gazie i nawet nie wiesz kiedy się przełączyło ;-) Chyba że zatrzymuje się przed skrzyżowaniem i w momencie ruszania wskoczy gaz to na chwile przygasa ale po ruszeniu i przejechaniu skrzyżowania już jest bezproblemowo.