Trzęsie buda na wolnych obrotach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

Obrazek
dzis zalozylem nowa kopulke i palec po ponownej regulacji zapłonu widać delikatna poprawe ;)
Obrazek
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

Witam i jak rozwiązaliście problem z obrotami na biegu jałowym ?? Śledzę już od jakiegoś czasu ten temat bo u mne też jest problem z obrotami ale tylko kiedy mam włączone światła.
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

jak masz swiatła i masz problem to wlacz jeszcze nawiew to dopiero Sajgon :] no a u mnie jak widac na zdjeciu troche sie sytuacja poprawila :)
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

Powiem ci, że buda trzęsie sie tylko jak włącze światła, reszta odbiorników nie stwarza takich problemów.
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

popatrz po wskazowce na obrotomierzu jesli posiadasz jak spada po wlaczeniu swiatel i nawiewu :P swiatla faktycznie bardziej go obciazaja ale przy nawiewie tez spadaja obroty :P moze to wina alternatora ??albo przewody od swiatel sa za cienkie ??:P bo co dziwne w bagazniku mam skrzynie zbudowana na 2x GDN 30/80 napedzana wzmakiem alpine jak to wlaczam to obroty nie spadaja a przy swiatlach znacznie :)
u mnie slychac juz troche lozysko na altku
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

u mnie slychac juz troche lozysko na altku


u mnie nawet nie troszke :grin: tylko mocno ale nie mam kiedy zabrać się za to. W moim polo to nie jest jakieś męczące ale czuć wibracje auta. Zrobie jak ty wymienie palca i kopułke, zobaczymy co z tego będzie :)

popatrz po wskazowce na obrotomierzu jesli posiadasz jak spada po wlaczeniu swiatel i nawiewu
Mam :crazy: obroty troche spadają ale nie znacznie

moze to wina alternatora ??
też o tym myślałem, narazie muszę wymienić łożyska

albo przewody od swiatel sa za cienkie ??
w kablach nic nie grzebałem są seria, Trzeba załatwić dobre H4 co mają mały pobór prądu :scratch:
z
zar3k
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 13 mar 2010, 12:50
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: zar3k »

[quote=""marcintju""][quote=""raadek1990""]to chodzi o ta srubke na ktora zakladalem gumowy wezyk ??:)[/quote]

to nie jest ta śruba, mało tego zakładając wężyk na nią uniemożliwiasz prace krokowca
napisałem przecież że chodzi o śrubę która wspiera się na tłoczku silnika krokowego

lukas2305 regulacja jałowych obrotów odbywa się w momencie wsparcia przepustnicy na krokowcu, prosze sprawdzic.

edit
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96b ... 6984c.html[/quote]

Mam problem, silnik ma jakby za male obroty, trzesie sie caly, czasem gasnie. Wymienilem swiece i kable. Nic to nie dalo. Pokombinowalem z ta sruba, silnik teraz ma wyzsze obroty, chodzi troche lepiej ale co jakis czas (20 sekund) obroty spadaja, zatelepie, i znow wraca to wyzszych obrotow. Co jest nie tak? Moze problem tkwi w czym innym?
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

U mnie kręcenie tą śrubą nic nie daje tylko odpięcie krokowca podnosi obroty na 950. Mam jeszcze pytanie czy ten plastik co jest na tej śrubie miał jakieś zadanie np. żeby śruba się nie odkręcała??
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”