[86c/86c2f/Derby] Licznik od g40 do 86c2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

na blaszance z cyferkami ma być znacznik (biała kreska za wspornikiem trzymającym/podpierającym strzałkę) jest to pozycja strzałki w "spoczynku"
Składałem według tego znacznika, chodzi jak ma chodzić :)
o
ostry
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 maja 2011, 18:47
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: ostry »

patrzyłem i nic nie widziałem zeby były jakies znaczniki :niewiem: jutro go rozbiore i sprawdze na spokojnie a mogł bys wrzucic jakies foto tego?był bym wdzieczny:Pdzieki
Awatar użytkownika
zbiq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 75
Rejestracja: 15 kwie 2009, 6:52
Lokalizacja: wawa

Post autor: zbiq »

szukałem gdzie się dało i nie znam odpowiedzi: czy licznik od golfa 2 podejdzie do 86c2f? są wersje licznika na jedna wtyczkę i na dwie, poza tym nie wiem jak wymiarowo w deskę będzie pasował. A jeśli podejdzie to czy można zastosować licznik z komputerem MFA i ewentualnie co trzeba do niego dokupić (komputer, czujniki czy coś innego)? kiedyś na Allegro widziałem aukcję, gdzie był licznik z golfa 2 z informacją, że był wyjęty z polo i zastanawiam się czy pasuje plug&play, czy potrzebne jest rzeźbienie. ktoś coś wie na ten temat? z góry dzięki za info
audi bylo i bedzie, a polo ma u mnie dozywocie bo sie swinia nie chce zepsuc (kochane bydle).... no i sie zepsul, silnik padl
j
jarzabek
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lut 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jarzabek »

Witam podpinam się pod temat :grin: Mam pytanie ponieważ mam polo 2f 1.3 benzyna 55km i licznik bez obrotomierza... Jak kupię obrotomierz z tej poli tylko z obrotomierzem to trzeba coś tam przerabiać żeby obrotomierz działał? czy wtyczki czy kable będą się różnić? bo jak czytałem to niby się da?
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""jarzabek""]Witam podpinam się pod temat :grin: Mam pytanie ponieważ mam polo 2f 1.3 benzyna 55km i licznik bez obrotomierza... Jak kupię obrotomierz z tej poli tylko z obrotomierzem to trzeba coś tam przerabiać żeby obrotomierz działał? czy wtyczki czy kable będą się różnić? bo jak czytałem to niby się da?[/quote]

kupujesz licznik z obrotkiem, i to jest p&p... wyjmujesz stary, wkładasz nowy, niczego nie musisz więcej robić :)
ceny liczników od 60 do 100zł
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
PaY
Swój
Swój
Posty: 938
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Poznań / Czarnków
Kontakt:

Post autor: PaY »

hej,

przeszukałem cały temat i nie znalazłem może ktoś mi rozpisać wiązke kabli pod licznik z 2f?
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy
Wyróżnienie]
Derby na PJ
[img]http://
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
p
piotrek18z
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2011, 14:45

Post autor: piotrek18z »

Witam Wszystkich . Panowie mam takie pytanko a mianowicie zakładał możne ktoś z was swap licznika od polo 6n do polo 86c? bo mam takowy nie potrzebny licznik i jest tylko jedna zecz jak podłączyć przerobic prędkosciomierz pod wyjscie ze skrzyni na linke jakis silniczek co by dawal impuls??
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Też podpinam się do tematu ,bo tanio można nabyć takowe zegary a miałbym kilku chętnych ,problem to właśnie prędkościomierz,
K
Krzych86
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 06 mar 2010, 23:07

Post autor: Krzych86 »

Koledzy mam w domu uniwersalny obrotomierz dedykowany do Fiata (pojedynczy zegar), ale fajnie wygląda nawet. Chcę go wstawić do mojej Poli.

Możecie mi proszę napisać do którego pinu mam go podpiąć ? W cewce czy aparacie zapłonowym ? (Napiszcie to łopatologicznie, jak dla amatora :grin: )
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Krzych86
mi się wydaję że do alternatora, przynajmniej tak coś kojarzę (cieniutki kabelek, nie ten czerwony od plusa :grin: )
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Do alternatora to w dieslu wyjście "W" w benzynie do cewki WN
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

adam
No proszę! na temat cewki to nie wiedziałem :)
Ja bym pociągnął kabel od wtyczki zegarów, bo instalacja takie coś już ma, który pin to na rozpisce trzeba podglądnąć, ale wszystkie liczniki są typu Plug&Play (chociaż zdarzają się wyjątki :))
a
artur_polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 19 lis 2011, 18:04

Post autor: artur_polo »

Witam, mam następujacy problem ze swoim licznikiem. Otóż posiada on obrotomierz i zegarek cyfrowy, ale zdarza się, że zegarek co jakis czas się restartuje tzn. idzie od 0:00 (najczesciej przy odpalaniu). przerabiał ktoś juz cos takiego? jesli tak to prosze o pomoc

PS.
Mam na sprzedaż drugi taki licznik(stan bdb) , jakby ktoś był zainteresowany niech pisze na PW
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Jak kręci dobrze, bez zawieszania, to kondensator w liczniku do zastąpienia, był manual, poszukaj.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”