Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
Moze tak najpierw opisz co chcesz zrobic.... Jesli juz cos chcesz grzebac z elektryka to mysle ze masz miernik uniwersalny?
Przy kolumnie kierowniczej, pod ta oslona masz kostke od dzwigni kierunkowskazow. Tam tego szukaj, bo szczerze mowiac nie wiem o czym piszesz, szczelam ze chodzi o kable od kierunkowskazow.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Chcę podłączyć napięcie masę i kierunki i chodzi mi które to są kable. miernika nie mam dlatego się pytam czy na zdjęciach dobrze zaznaczyłem bo chcę sprawdzać kontrolką
Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
Punkt masowy masz na karoserii, lub po lewej stronie od skrzynki bezpiecznikow na karoserii od wewnatrz samochodu oczywiscie masz tzw punkt masowy, jest tam miejsce na wpiecie konektorow. Dalej wez rozbierz sobie obudowe kolumny kierowniczej, tam masz reszte kabli potrzebnych. Tzn +12V z akumulatora oraz kierunkowskazy. +12V wez z kostki od stacyjki, a kierunkowskazy z kostki od dzwigni kierunkow. Skoro masz kontrolke to sprawdzisz to wszystko, a na drugi raz kup sobie miernik kosztuje 10-15pln a ulatwia zycie.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
[quote=""marcin86""]a na drugi raz kup sobie miernik kosztuje 10-15pln a ulatwia zycie.[/quote] ...ale nie pomiary.
Akurat w wypadku Kolegi, żaróweczka jest bardziej przydatna - wykaże faktyczne napięcie do wykorzystania, nie tylko tzw. "prądy błądzące". Do miernika trzeba mieć wprawę.
A do sprawy: Masa to brązowy i tak jak Kolega wyżej napisał. Stały plus - czerwony; plus "po kluczyku" - czarny; kierunkowskazy - czarno-zielony i czarno-biały, do znalezienia na przełączniku na kierownicy lub w wiązce w kierunku tyłu pojazdu na progu.
Działa centralny tylko od sterownika wychodzi na kierunki jeden kabel czyli muszę diodę i 2 kable od kierunków czy dioda i jeden kabel od awaryjnych ?
Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
dzięki koledzy za pomoc a co może być przyczyna odwrotnie działającego zamka tzn. naciskam otwieranie a zamyka.kable na pewno mam dobrze bo sprawdzałem
Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
być może ja myślałem ze jak kabel od siłownika zielony to trzeba podpiąć pod zielony od sterownika ale widocznie nie
Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
Jedziemy! Galopujemy tak przez życie całe
Idziemy po swoje, dla nas bloki są za małe
Taką drogę wybrałem, choć tego nie planowałem
Ślę przekaz specjalnym kanałem, słyszałeś?
Witam odświeżę trochę temat.
Zamki mechaniczne w drzwiach przestały działać u Matuli w 6N 98r 1000ccm . Posiadłem na stanie pilot do centralki wiec po 3h skoczyłem.
Co najważniejsze
centralka fabryczna
pilot BX30
1. Wbrew literaturze centralka jest sterowana PLUSEM.
2. Plus stały jest na czerwonym kablu przykręcanym na 10 nakrętkę pod bezpiecznikami. masę można wziąć z skądkolwiek.
3. złącze do kirnków jest przy stacyjce 7 pianowe czerwone.
Uważam z podpięcie kierownik w to miejsce jest złe bo się grzeją diody prostownicze i kabel do centralki pilota. ale już nie miałem siły na przeróbkę pod awaryjki(ale czy tam jest grubsze kabele).
Pozdrawiam jak by co to to pomogę:) takim amatorom jak ja