Jak przerobić gaz II gen. na instalację na wtrysku?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Jak przerobić gaz II gen. na instalację na wtrysku?

Post autor: Pimpek »

Być może ktoś już takie rzeczy robił..

Mam u siebie gazownie II generacji i silnik na gaźniku, a będę miał silnik na wtrysku, stąd moje pytanie czy dużo przerabiać trzeba. Bo jeżeli koszta będą duże to wywalę gaz w siną dal i będę cieszył się samymi oparami przepalonych oktanów :grin:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Jak masz gaznik to masz I gen, jezeli bedzie wtrysk to musisz kupic jakis zestawik tzn komputerek np.Bingo m no i reduktor mozliwe zalezy tez jaki masz z jakims podcisnieniem, najlepiej napisz jaki masz to bedziemy wiedziec, no i mikser :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

[quote=""adam""]najlepiej napisz jaki masz[/quote]

Mam zwykły parownik, od parownika idzie przewód od gazu do gaźnika, nad gaźnikiem, a pod obudową filtra powietrza jest nadstawka od gazu. Przełącznik od gazu ma trzy położenia, gaz/neutralny/benzyna. Być może to wam coś powie :grin:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

aha przypomniałem sobie,że to będzie ciężko przerobić z tego względu ze II generacji czyli wtrysku nie ma położenia neutralnego wiec chyba nici z planu twojego.Tu jest temat co chłopaki gadali na temat gazu do gaźnikowca tyle że w golfie mkII też na gaźniku z katem,może to Cię jakoś naprowadzi :) poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=96586
Obrazek
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

Chcesz przerabiać I na II czy na wtrysk (III albo IV)?
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

I na wtrysk :grin:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

To zostanie tylko butla, wielozawór i przewody.

Tak się zastanawiam, czy jest sens przerabiać na wtrysk synchroniczny (III), sporo taniej wyjdzie Cię przeróbka na II generację. A samochód jakby nie patrzeć młody już nie jest...
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

A możesz napisać coś więcej o tej przeróbce?
Tzn. Jak ma się to odbyć? Jak pojadę do gazowników to nie chcę żeby mnie nabijali w zbędne koszta.
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Przeróbka I gen na II to tylko wrzucenie instalacji elektrycznej i całego układu sterującego,gazmany by to bez problemu zrobili
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”