
Witam wszystkich koneserów polo-lotów, piszę z zapytaniem o konserwacje tegoż pojazdu.
Jako, że zbliża się upragnione wolne od pracy i szkoły, zaplanowałem dłuższe trasy. Do tej pory auto przemieszczało się tylko po mieście na krótkich dystansach to nie mam zielonego pojęcia jak zachowa się pojazd w trasie ponad 300km z 4 osobami na pokładzie.
Pytanie brzmi: Jak przygotować się do takich eskapad technicznie? Co posprawdzać mam w wozie? Co wymienić, by mieć większą pewność niezawodności samochodu?
Mam instalacje LPG i z odnotowanych zagadek to znikający płyn chłodniczy. są miesiące, że prawie ćwierć litra muszę dolać a są i okresy, że nic nie ubywa [nie ma masła w oleju].
Czy przez uszczelkę pod miską olejową [którą notabene zakładali mi chyba jacyś laureaci nagrody partacza roku] może wyciekać płyn chłodniczy? Czy niewielka nieszczelność i lekkie plamienie olejem przez nią [raptem kilka kropli a i to nie zawsze] są pilącym problemem?
Na koniec, zauważyłem, że po domowej roboty demontażu zbiornika LPG, auto wymaga mocniejszego dociśnięcia gazu by się potoczyło jakoś z sensem, co schrzaniłem?
Pozdrawiam i wybaczcie za taka ścianę pytań ale pierwsze polo to jak pierwszy dzieciak, rodzic się martwi
