W związku z tym że nie jeździłem samochodem przez dobrych parę miesięcy, troszkę się zastał.
Muszę doprowadzić go do stanu używalności bo tu i ówdzie zaczęło stukać i pukać.
Dodatkowo zostaje jeszcze parę starych niedociągnięć, które są mimo wszystko sporą niedogodnością.
Dane techniczne:
Model: 6N
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 1994
Przebieg: 247940
Lakier: Zielony
Wersja: 5D
Samochód zakupiłem na początku listopada zeszłego roku tj. 2010

W Polsce jestem jego pierwszym właścicielem. Oryginalny kraj pochodzenia to Niemcy.
Zrobione:
- na pewno wymieniłem łożysko z przodu i z tyłu od strony pasażera
- jest nowy akumulator Moll 45 Ah
- gałka zmiany biegów jest chyba od Ibizy - na pewno nie jest oryginalna.
Jeżeli było coś jeszcze to nie pamiętam.
Plany:
- jak napisałem niżej - nowe klocki i amortyzatory
- naprawić zapalniczkę (szczegół ale drażniący)
- lusterko wsteczne - bo odpadło
- zamek do bagażnika bo jest zepsuty.
- automat do lewego lusterka nie działa
- naprawić głośnik po stronie kierowcy bo padł, działa tylko prawy
- chciałbym zrobić z tyłu głośniki
- centralne podobno było ale nie działa - tyle że słyszałem iż jest to droga zabawa wiec nie jestem pewien. Wszystko zależy od kosztów.
- Więcej grzechów nie pamiętam
Tak z innej beczki - rozmiar letnich opon to 195/55/15 ale jak mocniej skręcam to ocierają o błotnik. W wulkanizacji w katalogu do tego modelu są opony takie jak mam. Czy to oznacza że mam krzywo założony błotnik, albo coś innego ?

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Jako że jestem super-laikiem to chciałbym zapytać czy w tej wersji możliwy jest chip-tuning ?