STRASZNIE MULI OD 1tyś - 2tys obrotów później jedzie ok

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

x
xsiwex
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 14 cze 2011, 12:09

STRASZNIE MULI OD 1tyś - 2tys obrotów później jedzie ok

Post autor: xsiwex »

Witam, posiadam polo 6n i mam taki problem w sumie to mam 2 problemy więc o nich napisze od razu,
Zacznę od pierwszego podczas jazdy na lpg spaliła mi się pompa paliwowa ... bardzo często zdarza się samochodom wyposażonych w instalacje gazową ale do rzeczy ... kupiłem nową pompę a tu ZONK ... wgl nie pojadę prądu na pompę a jak już podłączam ją na ostro żeby pompowała do silnika i chce odpalić na benzynie to nie odpala .... totalnie nie znam się na samochodach, kolega doradził mi żeby się tu zarejestrował i poprosił o pomoc bo ponoć są tu magicy co VW polo ogarniają lepiej niż ja J.POLSKI ;-)
Drugi Problem chodzi o gaz .. jak kupiłem polo wszystko świetnie chodziło nic nie przerywało nic nie szarpało instalacja jest 3 miesięczna i wszystko zaczęło się dziać jak umyłem silnik ale ... zabezpieczyłem alternator wiązki kabli które były odsłonięte itd ... na początku nie chciał wgl odpalić bo dostała się woda do kopułki wyczyściłem to i jeżdżę już ok miesiąca czasu od umycia silnika i jest teraz taki problem wciskam 1 bieg puszczam sprzęgło gaz w podłodze i od 1-tyś obrotów do 2-2,5tyś strasznie go muli powyżej 2,5tyś idzie jak rakieta gaz jest ustawiony ok co może być przyczyną ?
Dodam że filtr powietrza wymieniłem kable świece też i nic to nie pomogło ... a nie stać mnie na mechaników poza tym nie oddam do mechanika bo wiem co oni robią ... jak w h** walą wole sam naprawić z waszą pomocą

Z góry dziękuje i jeżeli już był taki wątek poruszany to soryy ale jestem tu nowy proszę o pomoc na priv GG (7969980)
Kamil
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

co do mulenia polówki to filtr paliwa do wymiany
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

polikuy czytaj ze zrozumieniem kolego, autor tematu napisał wyraźnie że muli się na gazie. więc filtr paliwa nie ma tu zbyt wiele do rzeczy. Cewka w polówkach jest odsłonięta, dlatego dla pewności mógł byś wsadzić też nową cewkę, tylko jakąś bardziej zabudowaną.
Co do niedziałającej pompy paliwa - sprawdzałeś bezpieczniki ? Jak spaliła się pompa to mógł pójść bezpiecznik.
S
SuperMario
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2011, 20:12

Post autor: SuperMario »

Pompy w samochodach z instalacją gazową nie palą sie dlatego że jest gaz tylko dlatego że posiadacz samochodu jeździ ciągle na rezerwie i pompa nie ma chłodzenia (tj. nie jest zanurzona w benzynie). Bo szkoda zatankowac do połowy i później jak zejdzie do 1/4 dolewać, lepiej ciągle od zera tankować i płacić za nową pompę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”