Dodam tylko fotki z przebiegu lakierowania auta , obecnie auto przechodzi koncowa (druga) polerke lakieru bo wiadomo ze polerowany swiezo kladzony lakier ma tendencje do lekkiego matowania sie i siadania i po 2 polerce efekt ten znika calkowicie .
tydzien po lakierowanku co nieco porobilem przy aucie i zostalo ono dokladnie wypolerowane za pomoca papieru sciernego 2000 , 2500 oraz Trizaca 3M na maszynce i potem kolejno pasty polerskie 3M zaczynajac od zielonej a na niebieskiej konczac. Dodatkowo pomalowalem i odnowilem sobie tylna belke zderzaka bo miala juz widoczne slady korozji (zreszta nie jest to ori belka od tego auta) przemalowalem tez wszystkie srubki ktore trzymaja nadkola i zderzaki w czarny polysk , tak zeby to mialo rece i nogi i schludnie wygladalo.
1.8 T w cabrio bardzo nisko wisi i miska jest prawie na ziemi , ciezko sie jezdzi , wiem bo dobry kumpel mial to w swoim cabby a VR6 niezly silnik , ale oklepany , troche paliwozerny i ciezko znalezc w dobrym stanie
tu masz topic lakiernika i efekty jego fachowej pracy,mysle ze po przeczytaniu tego tematu wszelkie komentarze beda zbedne,oraz wyjasni to wszystkie twoje watpliwosci itd