Auta poszukiwałem od lutego. Vectry C GTS 2.0T lub A4 B6 1.8T z wyposażeniem s-line. Tego ostatniego nie dalo się kupić w tych pieniadzach, ktore mialem. Wiec zostala Vectra, bo oferuje lepsze wyposażenie za mniejsze pieniądze.
Przez chwile w planach bylo Polo 9n3 GTI 1.8T w kolorze czarnym - ale znow chore pieniadze za takie auto oczekiwano... Znow wygrywala Vectra.
Pierwszą Vectre trafilem w Warszawie. Nie zdażylem kupić, bo wlasciciel sprzedał nascie godzin wczesniej, choc mial mi przeslac wiecej zdjęć - jak to określił "bylo cisnienie na kase".
Druga odpowiednia Vectra pojawila się w Niemczech, ale też szybko się sprzedała.
Gdy już nie mialem nadziei, pojawila sie "moja" Vectra z Warszawy. Od poprzedniego własciciela kupił ją handlarz i wystawil ponownie.
Tak więc z bólem serca kupilem auto od handlarza. Mialem staly kontakt telefoniczny z poprzednim wlaścicielem, dlatego zdecydowalem się na transakcje z handlarzem.
Zeby mi ktoś po raz kolejny nie sprzątnął auta sprzed nosa, wyjechalem o 1 w nocy z Jastrzębia i przed 6 rano bylem przed domem handlarza. Jestem człowiekiem kulturalnym, wiec dałem mu jeszcze pol godziny na sen

Po 7 bylem już nowym właścicielem Vectry o przebiegu niecale 93 000 km :yahoo:
Jak widac auto bylo mi przeznaczone, choc stracilem na tej transakcji kola zimowe oraz bagażnik dachowy na rowerek- handlarz sobie zatrzymal te dodatki
Model: Opel Vectra GTS hatchback
Data produkcja.: 13.10.2004 r. model 2005 [po wewnetrznym liftingu]
Silnik: 2.0T
Typ Silnika: Z20NET
Moc i moment obr.: 175 KM i 265 Nm - hamownia pokazała: 182,1 KM i 266 Nm w serii.
Kolor: Saturnblau [Granatowy metalik]
Wyposażenie:
- komputer pokładowy
- klimatronik dwustrefowy,
- chłodzony schowek
- 4x elektrycznie szyby
- elektrycznie sterowane lusterka
- 6 x air bag [jak sie nie mylę]
- trójramienna, skórzana, wielofunkcyjna kierownica + skórzany mieszek
- półskórzane sportowe siedzenia
- skorzane podłokietniki przód i tył
- skórzana tapicerka w drzwiach
- uchwyty na napoje przód + tył
- sterowanie radiem i komputerem pokladowym z kierownicy
- radio CD 30 MP3 + 8 głośników
- xenony ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem
- halogeny
- centralny zamek
- domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka/pilota
- rolety w tylnych drzwiach
- 5 punktowe oświetlenie wnętrza
- tempomat
- czujniki parkowania przód i tył
- regulowana kolumna kierownicy w 2 płaszczyznach
- atermiczna, podgrzewana przednia szyba
- elektrycznie sterowany szyberdach
- podgrzewane przednie spryskiwacze
- ABSy i inne systemy bezpieczenstwa
Zawieszenie: seryjnie obniżone GTS
Koła: seryjne 17" GTS + wciąż fabryczne ogumienie od GoodYeara
Plany:
- zajerestrować auto, choc jezdzenie na warszawskich blachach nie jest złe

- zająć się Car Audio, bo fabryczne gra jak z kibla. Będzie jeszcze lepiej niż w Polo :dance:
- kupić jakieś dywaniki, bo teraz mam jakies niepasujące - uniwersalne
Zdjęcia:















Do wszystkich malkontentów - mam gdzieś waszą opinie - kupiłem to na co bylo mnie stać i to co mi odpowiadało - kupiłem Opla i jestem w zadowolony.