dziwny problem z zapłonem pomocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

aha ;/ cewka to nie jest bo już sprawdzałem teraz czekam na termin na pomiary wtryskiwaczy paliwa i komputer pod VW bo na magneti mareli nie wykryło nic i pod boschem też nic ;/
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Moze prosta sprawa, sprawdzales moze mase silnika? Jesli nie to pusc gruby przewod od karoserii (lepiej od klemy ujemnej) do chocby sruby od aparatu zaplonowego, albo obudowy alternatora.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

tak podpięcie pod komputer ( ponowne ) i 0 błędów nic nie wykazało cewka jest ok iskra jest ok wszystko posprawdzane i znalazłem prawdopodobnie problem na 50 % odkręciłem pokrywę z pompy paliwa i zauważyłem że na jednym przewodzie ( ze strzałką do pompy ) brakuje zacisku założyłem 2 cybanty na niego i auto zapaliło na tyk ale po zagrzaniu dalej trzeba było długo kręcić ( ale krócej niż przedtem z 15s kręcenia zeszłem do ok 5s :acute: ) ale dalej mnie to zastanawiało więc podniosłem samochód i zacząłem czyścić przewody paliwowe z pylu i w jednym miejscu zauważyłem konserwacje i grubszy jeden z przewodów co po dalszym czyszczeniu wyszło że jest odklejony szkotem a pod szkotem zgrzany i ma dziure bo po odpaleniu kapie paliwo z niego . . . we wtorek wymieniam ten przewód i zobaczymy czy to jest to ;) jeżeli ktoś znalazł jakieś przewody na sell albo ma to niech napisze na pw bd bardzo wdzięczny
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

witam po wymianie przewodów paliwowych 0 rezultatów na + samochód pali dalej tak samo nic sie nie poprawiło 29 czerwca idzie do elektryka na kompletną wymiane zapłonu kable świece cewka kopułka paluch aparat i rozrusznik koszt ok 1500zł ( tak powiedział elektryk zaznaczam wszystko nowe ). Czy może być jeszcze coś nie tak z czujnikiem Halla ?? ( wogóle co to jest za czujnik za co odpowiedzialny i jakie objawy jak nawala. Bo ktoś mi kiedyś powiedział że to może być to jeszcze ale nie wiem od czego on jest wogóle. ). Zobaczymy czy sie coś poprawi jak sie uda to napisze co było nie tak. Pozdrawiam
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Jesli sie pojawi jaka kolwiek usterka czujnika halla, to komputer to zarejestruje. I bedzie na diagnostyce pokazywal blad. Jest to czujnik niezbedny do pracy silnika. Dopilnuj elektryka zeby jak juz tyle kasuje, zeby pokazal Ci jakie to czesci. Wiesz jak to mowia, pazerny dwa razy traci.

Wiem to po Swoim samochodzie, jak jeszcze nie bylem jego wlascicielem, Taki elektryk naciagnal siostre mojej dziewczyny na 1000 pln, wymienil palec, kopulke, kable, swiece i robil cos z alarmem ktory i tak nie dzialal pozniej, wymienial to bo silnik falowal, a wystarczylo przepustnice wyczyscic. Po roku, wymienialem raz jeszcze te elementy, zalozyl jakas tanioche nic nie warta.

Palec, kopulke, przewody samemu wymienisz chocby na ulicy czy parkingu. Swiece... potrzebujesz klucza a cewke tez bys wymienil pod blokiem. Gorzej z rozrusznikiem.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

nie prawda u kolegi był problem z czujnikiem halla i komp nic nie zapisał, ja u siebie tez na probe odłączyłem kostkę od halla i kręciłem rozrusznikiem i mi tez nic nie zapisał
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

aha no akurat elektryka mam zaufanego i firmy części sam sobie dobieram akurat teraz wszystko mi zamawia z firmy Bosch kiedyś mi tam pokazało na kompie ( na starym kompie który spalił sie ) że błąd jakiś tam numer to był już nie pamiętam i właśnie znajomy elektryk powiedział że to czujnik halla ale po wyczyszczeniu błędów nic już nie pokazywał a samochód szkubał delikatnie na każdym biegu po rozgrzaniu silnika do 90 jak był zimny to nic dopiero jak sie rozgrzał ( tak było przed usunięciem błędów teraz od stycznia mam nowy komputer w aucie i nic nie pokazuje 0 błędów w aucie mamy dużo teorii co do zapłonu a kable świece i tak musze wymienić bo mam przebicie na kablu nr1 ( już 3 raz w tym roku cały czas ten sam kabel ) czyli przy okazi wymieni sie reszte zapłonu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”