Witam już niewiem co mam robić od dawna walcze z zapłonem tzn silnik zapala po ok 15s ( 15s trzeba go kręcić ) kable nowe NGK świece nowe NGK kopułka palec wymienione to była podstawa zauważyłem z mechanikiem moim że samochód pali najlepiej na dotyk w minusowych temperaturach ( czyli w zime ) i czasem jak jest zim niej na dworze czyli w nocy na gorącym silniku 90stopni pali także na dotyk ale jak jest rozgrzany silnik do 90 i zgasi sie na kilka min to już nie chce zapalić na komputerach 0 błędów troche kopcił przy odpalaniu to wymieniona została sonda lambda ( orginał z serwisu ) a z tymi temperaturami to wiadomo czujnik temperatury który także został wymieniony ( orginał ) ostatnio przy nasłuchiwaniu silnika słychać było że auto pali na 3 cylindry ( a ma 4 ;/ ) po tym jak zapali to już chodzi na 4. Z tłumika bardzo czuć paliwo przy zapłonie i kompresja też jest ok bo ma 14 barów na każdym cylindrze i nieważne czy na dworze jest -30 czy +30 to polo zawsze odpala na ssaniu ;/ ( czy to normalne ) a odpalany dalej z pedałem gazu bez tego sie nie obejdzie ;/ już kiedyś ten problem poruszałem ale nie dało efektu prosze pomóżcie co jest grane bo ja już opadłem z sił brakło mi pomysłów i każdemu mechanikowi i elektrykowi też brakuje :beg: :beg: będe wdzięczny za każdą pomoc bo potem zostaje mi tylko serwis ;/
Moze jakas nieszczelnosc ukladu doprowadzajacego paliwo??
To by tlumaczylo dlugie krecenie jak postoi (paliwo sie "cofa") i zapach benzyny gdzies z tylu.
Znajomy mial tak w mondeo w dislu ze jakis zawor zwrotny puszczal, paliwo sie cofalo i musial dluzej krecic zeby odpalil.
Nie wiem czy to mozliwe, nie jestem mechanikiem ale to pierwsze przyszlo mi do glowy a potem tak jak kolega wyzej cewka.
[quote="suhhar"]a sprawdziles sonde lambde ? a czujnik temperatury sprawdziles ?[/quote]
Sonda lamdba nie ma nic do zapalania samochodu, i przeczytaj uwaznie pierwszy post pisal tam wlasnie o czujniku temperatury.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
[quote="Krasi120"]wymieniona została sonda lambda ( orginał z serwisu ) a z tymi temperaturami to wiadomo czujnik temperatury który także został wymieniony ( orginał ) [/quote]
aha dzięki koledzy z tym paliwem to pokombinuje co nieco i cewke też podmienię tylko to mi zostało jeszcze bo już nie wiem co wymieniać a co do iskry to jest OK kilka razy mierzyliśmy z mechanikami i elektrykiem. Jak dojde do tego co to jest to napisze dszięki za podpowiedzi jeżeli ktos ma jakiś jeszcze pomysł to niech napisze
Iskra moze byc ok jak jest ale jak nie chce odpalic to moze jej nie byc (maslo maslane ale mam nadzieje ze zrozumiales)
Obejrzyj dokladnie cewke czy nie ma na niej jakiegos pekniecia i wilgoc nie dostaje sie do srodka no i to co pisalem wczesniej.
Mnie tez sie wydaje ze to cewka poniewaz u mnie bylo podobnie poniewaz jak chcialem odpalic po duzym deszczu jak postal to tez byl problem a jak odpalil to znowu sie dusil bardzo.