Gwintowane zawieszenie Polo 86C

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote=""bruczyk""]86c i 86c2f to dokladnie to samo zawieszenie.[/quote]

.. a tu zależy..jak ostatnio wbijałem tuleje poliuretanowe do belki,to okazało się ze średnica wewnętrzna w belce jest mniejsza :banghead: i trzeba było jechać pilnikiem,a potem papierem, no ale ja mam składaka więc to możliwe.
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

patrycju5z
Pytałes czy to zawieszenie można brać pod uwagę przy planowaniu gwintow to Ci napisałem cały wywód:)
Ogółem to ludzie na tym jeżdżą jedni chwalą inni narzekają. Testy TUV jakoś przeszło
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

[quote=""bruczyk""]patrycju5z
Pytałes czy to zawieszenie można brać pod uwagę przy planowaniu gwintow to Ci napisałem cały wywód:)[/quote]
Dzięki, troche nie zrozumiałem - więc załozyłem ze to nie do mnie wywod :)

Czyli ogólnie jest tyle kombinowania aby założyć gwinty w polo... ? Przepraszam za moje czasem głupie pytania, ale nie miałem jeszcze okazji pobawić się w mechanika od zawieszenia w jakimkolwiek smaochodzie.. :-)

Myślałem, że amortyzatory które podałem parę postów wyżej montuje sie po prostu bez problemu w miejscach gdzie zamontowane byly fabryczne... :-)
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Zawieszenie które pokazałes owszem montuje się bez kombinowania na fabryczne miejsca. Tylko że to nie jest zawieszenie gwintowane czyli gwint a tzw KIT
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

Mam takie pytanie i chciałbym konkretnej odpowiedzi czy ruzni sie gwint od mk1 glfa a mk2 ? i czemu do polo mozna tylko od mk1 włożyć a na przykład nie od mk2
http] -->> Moje Polo
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

BartekpoloGT przedewszystkim długość amortyzatorów :)
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

a mozna to jakoś rozpoznać po zdięciach ?
http] -->> Moje Polo
e
ector
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 09 lis 2009, 10:32
Lokalizacja: Białachowo
Kontakt:

Post autor: ector »

na ebay.de można już kupić pełny gwint do polo 86c :) sprawdzałem ostatnio. przód razem z piastą.
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

No fajnie tylko jak to cenowo wygląda:D?
http] -->> Moje Polo
d
donkikut
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 cze 2010, 20:44

Post autor: donkikut »

Heja:), nie wiem czy się jeszcze przydam i może to wszyscy doskonale wiedzą ale dla spokoju ducha napiszę:)


NIE MA, NIE ISTNIEJE coś takiego jak kit TA 80/60 to jedno wielkie kłamstwo. wciskają ludziom 60/40... wiem wiem.. znajdziecie pewnie gdzieś w jakis oryginalnych katalogach, że jest ale... niema :D

byłem głupi, kupiłem, założyłem... żeby to chociaż te 60/40 siadło... przód może siadł ze 2 cm.. tył... tu była masakra auto normalnie w stylu CALIFORNIA:D dobrze, że była regulacja na tych talerzach i jak sie je dało na maksa do góry to jakos to wyglądało...

Pogadałem z gościem który mi to wcisnął, przyznał mi racje, że czegoś takiego jak TA 80/60 niema i dogadalismy sie ze zostawaim sobie amortyzatory a on odsyła kase za spreżyny... odesłał .. wszystko git

Myślać ze znalazłem złoty środek odrazu kupiłem FK chyba 90/ 70 ?? no ogolnie miało być najnizsze... no i jest... tył siedzi jak cholera a regulacja na talerzyku juz u samej góry i co z tym teraz zrobić??( przyokazji niech ktoś coś poradzi...) a przód... no jak to przód dalej w górze choć już troche nizej.. od oryginłu jakies 6 cm.. do 9 jeszcze daleko..

Ponoć z TA jest loteria.. albo siądzie jak ma być albo bedzie lipa..

Testowane na VW DERBY 86C

Aha.. z tyłu jest tak miekkie, że nie wiem czy jedna osoba wsiądzie( mówie to bo na FK nie było jeszcze jezdzone.. stoi od wrzesnia w garazu...)

Pozdrawiam :) jak ktoś uzna, że pieprze głupoty niech napisze tam do kogo chce niech mnie zbanują albo przeniosą to gdzie trzeba:))

Dozobaczenia na zlotach:)
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

Siema mam mały problem mam z tyłu Gwint od mk1 i podniosłem troszke dupe do gory , ale zauwazyłem takie dość mocne pukania na dzurach , i da sie to sprawdzić nawet na posoju jak łapie za nadkole i szarpie go do gory to starsznie mocno coś puka co to moze być ?

albo jak wy macie zamontwany gwint od mk1 bo moze mam coś zle poskładane pomocy .


p.s
Koleś ma kita z przodu 80mm i pyta sie jak moze obnizyć pud jeszcze o 1 cm lub 2 cm? czy jest to jakoś mozliwe?
http] -->> Moje Polo
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Tłoczysko amortyzatora pewnie dobija do górnego ogranicznika- sklepienia- zamknięcia.

Co do Ps-a to zdemontować rozebrać, ciąć, złożyć, założyć.

teraz moje Ps. Czemu sam nie zrobisz sobie zawiechy? Wystarczy zakład regeneracji amortyzatorów, robisz wszystko z serii.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 23:34 przez Amalena, łącznie zmieniany 1 raz.
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

BartekpoloGT gumy pod kielichem nie dałeś i pewnie to jest skutek
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Albo właśnie tak!
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

Ale dziś spuściłem go 1cm. I już nie tłucze. Więc nie wiem o co kaman. Może to amorki, że są max u góry i dlatego, co?

No ja mam na kielichach nadal oryginalne gumy z Polo. Z zawieszenia tylnego. Tak że środku w budzie mam troszkę gwintu od amorka hehe.. A od czego gumy byście polecali? Żeby było to zrobione ze smakiem?
[quote=""Amalena""]Co do Ps-a to zdemontować rozebrać, ciąć, złożyć, założyć.( Aha nic innego ?? ) ale cięcie to odpada .
teraz moje Ps. Czemu sam nie zrobisz sobie zawiechy? Wystarczy zakład regeneracji amortyzatorów, robisz wszystko z serii.[/quote]
Nie rozumiem to do mnie?
http] -->> Moje Polo
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”