Gaśnie po odpaleniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Gaśnie po odpaleniu

Post autor: Marcin90 »

Mam taki problem, na zimnym silniku po odpaleniu silnik gaśnie po ok. sekundzie,a gdy dam lekko gazu, nie gaśnie i pracuje normalnie. Na ciepłym nie ma tego objawu. Co może być tego przyczyną?? czy to może być padająca pompa paliwa??? Silnik to 1.0 AAU
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

takkolego pompa paliwa sprawdz tak jak bedziesz mial zimny silnik wez i wlacz zaplon poczekaj az pompka sie wylaczy potem wylacz i od nowa wlacz i znow pompka zaladuje i wtedy odpal i zobaczysz ze bedzie dobrze. Jelsi tak to masz to samo co ja czyli pompa
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Własnie tez tak robiłem, i to samo, ale to i tak pewnie będzie pompa.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

no ja jak tak zrobie to nie gasnie ale moim zdaniem pompa moj gasnie jak jest zimny a wyjezdzam z garazu i mam troche pod gorke bo muli na poczatku i ja wiem ze pompa siada a objawy takie jak u ciebie cieply silnik nie ma problemu z niczym na zimnym przygasnie
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

A ja własnie nie odczułem spadku mocy, a jak by dawała za słabe ciśnienie to by było czuć jak nic na mocy, a tu ładnie idzie.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

A moze to nie pompa tylko silnik krokowy albo czujnik polożenia przepustnicy albo niebieski czujnik temperatury

PS. czy AAU ma kompa bop to dotyczy silnika z kompem :D a nie wiem czy ty masz
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Tez własnie myślałem nad tym niebieskim czujnikiem temperatury, reszta raczej odpada z tego co wymieniłeś.
Tak AAU ma sterownik.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

no to moze ten czujnik zobacz

tak mysle przewodu i swiece to raczej nie
moim zdaniem pompa nie podaje mieszanki na poczatku tylko ja muli dopiero potem silnik dostaje to co musi i chodzi dobrze

ja bym ten czujnik zobaczyl a potem pompa moim zdaniem tylko zostaje

o a powiedz masz podtlenek LPG ????? :-D :-D moze to jest wina gazu
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Ja i tak obstawiam ze to pompa, bo gdyby to był ten czujnik to i na ciepłym działy by się różne cudawianki, a na ciepłym jest ok.
A zimny silnik zawsze potrzebuje troche wiecej paliwa na rozruch, i pompa nie wyrabia, a później już jak się jedzie to jest ok.
Niee to sama benzyna bez zadnych wynalazków :-D
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote="Marcin90"]A zimny silnik zawsze potrzebuje troche wiecej paliwa na rozruch, i pompa nie wyrabia[/quote]
to że potrzebuje większą dawkę na start to prawda. Ale w instalacji panuje zawsze jednakowe ciśnienie. Odpowiada za to regulator ciśnienia więc jeśli silnik na ciepłym działa prawidłowo to pompa jest sprawna.
Idąc dalej. Jeśli problem występuje tylko na zimnym silniku na jałowych obrotach to polecam przemierzyć niebieski czujnik temperatury viewtopic.php?f=25&t=18892 (post na dole). Obstawiam, że to on jest uszkodzony.
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

A jeszcze mam jedno pytanie: jakie są objawy uszkodzenia kostki w stacyjce???
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”