Zakup Polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Zakup Polo

Post autor: Edywalarte »

Piszę tutaj bo nie znalazłem interesujących mnie informacji na temat zakupu takiego samochodu. Wczoraj wraz z moją kobietą zobaczyliśmy polówkę coupe 86C2F. No i zakochaliśmy się w niej. Czerwona na fajnej feldze z dość tak dużym rantem nie wiem czy to była stal czy alu i gleba... dobra gleba nisko nad ziemią nie ukrywam... Ale nie o to chodzi.
Chciałbym uzyskać jakieś praktyczne rady odnośnie zakupu takiego samochodu. Liczę się z tym że to jest auto które może mieć i 20 lat więc nie oczekuję cudów. Ale chciałbym się dowiedzieć gdzie najczęściej rdzewieje, jakie są główne usterki i oczywiście jaki silnik wybrać.
Pozdrawiam was
Edywalarte
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

kolego silnik to zalezy ale moim zdaniem 1.3 AAV 55 kucy Ja to mam i na prawde żwawa jednostka i nie pali za duzo i cześci tanie i łatwo dostepne :D :D
Pamietaj zeby koles nei wcisnol ci niby GT a to zwykly AAV bo nie wprawne oko pomyli te jednostki :D :D
Gdzie rdzewieje to tak doły drzwi przednie błotniki no i możliwe ze tylna klapa.
Powiem ci ze najlepiej jak bys wrzucil fotki samochodu albo dal linka jak jest na necie to by sie go obejrzalo i ocenilo i jak mozesz i masz mozliwosc to zrob fotki komory silnika i wez VIN to ci chlopaki tutaj sprawdza
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""barmaz91""]niby GT a to zwykly AAV[/quote]
GT to wersja wyposażenie...ile razy to będzie jeszcze na tym forum pisane? Silnik w wersji GT były montowane chyba wszystkie poza dizlem....czyli: monowtryski AAU (1.0; tu nie jestem na 100% pewnien) i AAV (1.3), pełny wtrysk 3F (1.3) i NZ (1.3), pełny z kompresorem PY (1.3) :glare:
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

A jak rozpoznać różnicę pomiędzy zwykłym 1.3 a 13GT?
Ja osobiście głównie nad taką opcją silnikową myślę... Mam kilka aukcji już takich ciekawych. Dam tu linki do nich:
1.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-tanie ... 41858.html
bardzo fajny kolor, podoba mi się i to bardzo, i z gazem co mnie cieszy bo auto będzie robiło około 2000-3000 km w miesiącu...
2.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-gt-3f ... 21167.html
bez gazu ale GT więc też ciekawy.
3.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C18595364.html
dość ciekawy i blisko mnie więc też kusi...
4.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C18746284.html
diesel no też mnie ciekawi bo lubię klekoty aktualnie jeżdżę Focusem 1.8tddi od ojca i polubiłem te silniki. Tak wiem jest mułowaty bo nie ma turbiny ale coś mi się wydaję że jak się dobrze popieści to i turbo się zmieści:)

I co byście powiedzieli o nich? Warte swojej ceny czy może ktoś ma jakąś inną fajną aukcje, ja jestem otwarty na wszelkie propozycje. Tylko nie G40 bo tym autem też będzie jeździć kobieta która zaraz pójdzie na prawko więc za mocne... :amen:
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Dokładnie tak jak mówi kolega :acute:

Ja bym jeszcze oblukał podłużnice w okolicach łap silnika i przegrode aku dokładniej podłogę akumulatora i ranty od spodu progów :geek:

To są już dziadki i zawsze coś zapewne znajdziesz najlepiej jechać kupować ze zanajomym handlarzem albo mechaniorem :vinsent:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

[quote=""lukas2305""]barmaz91 napisał(a):
niby GT a to zwykly AAV

GT to wersja wyposażenie...ile razy to będzie jeszcze na tym forum pisane? Silnik w wersji GT były montowane chyba wszystkie poza dizlem....czyli: monowtryski AAU (1.0; tu nie jestem na 100% pewnien) i AAV (1.3), pełny wtrysk 3F (1.3) i NZ (1.3), pełny z kompresorem PY (1.3) :glare:


[/quote]


oj kolego nie denerwuj sie moj blad :D :D :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

a jak w ogóle oceniacie silniki diesla w Polo? Czy klekot to dobry pomysł na takie autko czy raczej nie?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Ja osobiście mam zdanie że to i to dobre :hello:

Klekot to oszczędność i da się jechać, Zupka 1.0 to emeryt, powyżej 70 KM to dobra zabawa i frajda

Dobry klekot w ładnym opakowaniu wchodzi w mode :grin:

Jest jeszcze LPG ja nie popieram ale patrze często w sakiewke :shock:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

No właśnie i tu jest problem... Dałem tam wyżej kilka ogłoszeń co o nich powiecie?
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

[quote=""Edywalarte""]A jak rozpoznać różnicę pomiędzy zwykłym 1.3 a 13GT?
Ja osobiście głównie nad taką opcją silnikową myślę... Mam kilka aukcji już takich ciekawych. Dam tu linki do nich:
1.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-tanie ... 41858.html
bardzo fajny kolor, podoba mi się i to bardzo, i z gazem co mnie cieszy bo auto będzie robiło około 2000-3000 km w miesiącu...
2.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-gt-3f ... 21167.html
bez gazu ale GT więc też ciekawy.
3.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C18595364.html
dość ciekawy i blisko mnie więc też kusi...
4.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C18746284.html
diesel no też mnie ciekawi bo lubię klekoty aktualnie jeżdżę Focusem 1.8tddi od ojca i polubiłem te silniki. Tak wiem jest mułowaty bo nie ma turbiny ale coś mi się wydaję że jak się dobrze popieści to i turbo się zmieści:)

I co byście powiedzieli o nich? Warte swojej ceny czy może ktoś ma jakąś inną fajną aukcje, ja jestem otwarty na wszelkie propozycje. Tylko nie G40 bo tym autem też będzie jeździć kobieta która zaraz pójdzie na prawko więc za mocne... :amen:[/quote]

1. Stoi na allegro juz baaaardzo, ale to baaaardzo dlugo. Sam szukalem polo, to gdzies od grudnia przegladalem allegro to stala za 1950zł i do tej pory nikt jej nie ruszyl, pewnie padaka, bo za ta kase z zagazowanym 3f pod maska ktos by chapnal do tej pory.
2. Ogloszenie nieaktywne :banghead:
3. Fajny kolorek, troche do kosmetyki, ta zaprawke machnac, a to listwa urwana, a to tamto. Ogolnie fajna baza, ciekawe czy przebieg orginal. Masz blisko to wez to ogladnij.
4. Popisy lakiernika widac z kilometra :vinsent: . Ruda wychodzi tu i tam, duzo niby zrobione, ale troche duzo za to ceni. Dieselek jak dieselek, mul bedzie straszny, ale za to pod dystrybutorem bedzie radocha :grin:

Ja na twoim miejscu wzialbym 75KM 3f z gazem, daje radoche z jazdy :grin: . Moj kolega ma wlasnie GT z gazem, niby cos mowil, ze bedzie sprzedawal, cena cos kolo 2k, moze troche ponizej, ale to troche daleko, wiec odpada, zreszta kolega niezdecydowany jeszcze i ooo.
Powodzenia
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

jak by trzeba było to bym jechał nawet na drugi koniec polski jak się opłaca :acute:
No tego fioleta już widziałem od dawna wiec muszę to pooglądać tak na żywo co i jak ale to dopiero po maturach pojadę tu i tam:)
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

Mam dwie kolejne i chyba podjadę je zobaczyć przez weekend
1.http://otomoto.pl/volkswagen-polo-dobra ... 23745.html
2.http://allegro.pl/poloweczka-i1580621997.html#gallery
Co o nich powiecie? widział je ktoś z was już albo może ktoś z waszych znajomych jest ich właścicielem?
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

2 odpuść sobie
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
E
Edywalarte
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 maja 2011, 13:37

Post autor: Edywalarte »

czemu? Za duży przebieg czy jakiś inny powód?
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

czlowieku, jezeli nie widzisz ze on byl "pińcet" razy malowany to ja dziękuje

odpusc mowie
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”