Kontrolka Check Engine

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
czekibartek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 01 gru 2009, 1:36
Lokalizacja: Przemyśl/Cork

Kontrolka Check Engine

Post autor: czekibartek »

Witam wszystkich.
Otoz mam taki problem z...
Fault Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent

przeszukalem forum i zapytalem google i nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie a nie do konca wiem czy to napewno o sonde chodzi bo ruzne cznniki moga na to wplywac naprzyklad zapchany kat. ale jesli to juz bedzie sonda to ktora bo sa dwie jedna w kolektorze druga w katalizatorze, pierwsza miale wymieniana jakies 7000km na oryginalna bosh. bardzo bym prosil o pomoc, auto nie jest przez to slabsze nie szarpie, moze minimalnie wiecej pali ale tego jeszcze nie sprawdzilem i tylko benzyna bez gazu, wykasowale blad vag-iem ale blad powrocil po kilku kilometrach. Polo 2000 1.4mpi AUD 60bhp.
Ps. znalazlem takie watki odnosnie mojego problemu nie do konca wiem co i jak.
viewtopic.php?f=21&t=1219&p=33302&hilit=sonda+16518#p33302
viewtopic.php?f=21&t=1219&p=17277&hilit=sonda+16518#p17277
Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Problem tkwi ewidentnie w pierwszej sondzie. Od grzałki są inne kody błędów tak samo jak od katalizatora. Na rynku jest multum podróbek bosha. Sprawdziłbym połączenie ale tak żeby przetrzeć wtyczkę i styki drobnym papierem ściernym.
Obrazek
c
czekibartek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 01 gru 2009, 1:36
Lokalizacja: Przemyśl/Cork

Post autor: czekibartek »

sabled
pierwsza sonde kupile w ASO tak ze male prawdopodobieństwo ze to podróba a na raklamacje za późno bo to bylo ponad rok temu, zrobie tak jak mowisz przeczyszcze styki papierem moze to tylko brud i nie bede musial wydac nastepne okolo 400 zloty, dam znac czy pomoglo.
Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Jak przeczyścisz to daj znać bo rzeczywiście dziwne aby padła tak szybko. Jakby nie ustąpiło to coś wymyślimy.
Obrazek
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

[quote="czekibartek"]sabled
pierwsza sonde kupile w ASO tak ze male prawdopodobieństwo ze to podróba a na raklamacje za późno bo to bylo ponad rok temu, zrobie tak jak mowisz przeczyszcze styki papierem moze to tylko brud i nie bede musial wydac nastepne okolo 400 zloty, dam znac czy pomoglo.[/quote]


Kolego nigdy nie czyści się styków żadnym papierem ściernym bo styki są posrebrzane i jak ze szlifujesz tą warstwę to już nigdy na dłużej dobrego styku nie będzie, to jest metoda na krótki okres czasu żeby klient wyjechał z garażu.
Do czyszczenia są specjalne środki chemiczne w sprayu np. Kontakt itp.
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
c
czekibartek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 01 gru 2009, 1:36
Lokalizacja: Przemyśl/Cork

Post autor: czekibartek »

janoelektryk
to zrobie tak przeczyszcze jakim srodkiem odtluszczajacym (podmucham) wykasuje blad i zobaczymy jak to nie pomoze to mam 4-setki mniej w portfelu. :commando:
Obrazek
c
czekibartek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 01 gru 2009, 1:36
Lokalizacja: Przemyśl/Cork

Post autor: czekibartek »

sprawa rozwiazana wypiolem kostke i wpiolem spowrotem, skasowalem blad od czterech dni nic mnie nie gryzie w oczy uwazam sprawe za zamknieta i dziekuje za zainteresowanie moim problemem :grin:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”