[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

orientacyjnie koło 120 kilo
Obrazek
m
motoboy
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 gru 2010, 0:21
Lokalizacja: Lubliniec <SLU>

Post autor: motoboy »

witam wiem że dużo jest takich tematów lub postów ale nigdzie nie dostałem konkretnej odpowiedzi :-(
a wiec chciałbym zmienić silnik w moim z 2 powodów. 1 to że kondycyjnie jest do niczego bo bierze wszystkie płyny a chciałbym zrobić generalkę i 2 powód wole już odratować 3f`a bo ma więcej konia. A więc do sedna sprawy co będzie mi potrzebne do przekładki? rozumiem że kompletny silnik. jaką najlepszą skrzynie do tego polecacie jak to ma się do zmiany elektryki i ukł paliwowego ? czekam na wasze zainteresowanie moim postem i wyjaśnienie co i jak
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie :P "
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Wszystko zależy od tego jaki silnik masz obecnie
m
motoboy
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 gru 2010, 0:21
Lokalizacja: Lubliniec <SLU>

Post autor: motoboy »

aha zapomniałem napisać mam 1.3 AAV a chce mieć 1.3 3f
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie :P "
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

silnik plus wiazka do niego skrzynia biegow moze zostac ta sama jesli masz juz 5 biegow plus R
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
r
rafal_1903
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 05 gru 2008, 18:16
Lokalizacja: LESZNO

Post autor: rafal_1903 »

Witam koledzy planuję zmienić silnik z 1,0 na 1,6 abu. Moje pytanko brzmi czy komputer i wiazkę muszę zmienić czy może pozostać od 1,0; Jak ma się do tego skrzynia biegów czy też trzeba wymienić mam 4biegową, jak półosie i hamulce???? Z góry dziękuję za szybką odpowiedz.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Kolego wszystko na temat ABU już było powiedziane. na przyszłość najpierw poszukaj potem pytaj
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

wiazka tez bo dawkowanie paliwa bedzie nie takie jak trzeba i nie bedzie chodzic poprawnie albo bedzie mulowaty a jesli chcesz miec dobre przyspieszenie mozesz zostawic ta skrzynie ale jesli chce miec duze V-max to zmien na odpowiednia do tego silnika ;) moje ABU tylko nie jestem pewny czy to byla skrzynia od ABU moze od G40 ale lecialem 220km/h polosie te same jedynie wewnetrzne moga sie roznic srednica zalezy od skrzyni a hamulce wieksze jesli chcesz miec lepsze i pewniejsze hamowanie ;)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
R
Rafal9104
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 18 maja 2011, 22:55

Post autor: Rafal9104 »

Witam posiadam polo 86c2f 1.3aav jaki sterownik mogę włożyć alby auto lepiej się zbierało???
Proszę o podpowiedź!!! :niewiem:
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

zmiana sterownika (tu rozumiem, że chodzi o kompa) Ci nic nie da, ewetualnie przeprogramowanie go ale to też bez zmian w bebechach silnika bez sensu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Długi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: SI

Post autor: Długi »

Witam Mam pytanie w mojej polówie mam silnik 1.3 i zaczął mocno kopcić a w garażu mam silnik z 1.0 i co sie stanie jak przełoże blok z silnika 1.0 a głowice i reszte dam z 1.3 co z tego wyjdzie nie straci wtedy na mocy
[size=12px]viewtopic.php?f=29&t=34529[/url][/color][/size]

Zawsze chciałem mieć takie coś VW
Właśnie po to, by wozić ją
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

pewnie ze straci bo bedzie mniejsze sprezanie ale powinien byc mocniejszy niz seria 1.0 ;p
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

kazikboy


niby dlaczego sprezanie ma byc mniejsze jak bloki 1.0 i 1. to dokladnie to samo
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Napewno skok tłoka będzie inny i bedzie slabszy niż dotychczas, ale bedzie mocniejszy niż 1.0 w serii.
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

bruczyk
a srednica tloka nie bedzie mniejsza ze wzgledu na mniejsza pojemnosc albo chociazby skok tloka o wyzlobieniu w tloku jako komory spalania niewspominajac ???? wsumie to tylko na oko porownywalem NZ do 3F
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”