Sorry ale korzystałem z szukaj-ki ( wpisywałem hasła: wymiana licznika, zmiana licznika, wymiana zegarów, zmiana zegarów…) owszem pokazało się wiele wątków ale dotyczących podświetlenia licznika, mnie interesuje zmiana licznika z licznika z zegarem analogowym na licznik z obrotomierzem i zegarem cyfrowym, nie wiem jak w polo z lat 94-99 czy pokazuje spalanie i inne funkcje czy tylko total i trip tak jak mam teraz jeśli jednak były wersje z tymi „bajerami” to co jeszcze trzeba zmienić i czy będzie to chodziło w sdi-ku oczywiście jeśli wstawie budzik od diesla.
Art polo: no co ty gadasz digifiz to zupełnie inna bajka.
grisza69: pokaż zdjęcie swoich zegarów. bo chyba wiem jakie masz a chcesz mieć normalne. Takie zegary powinny wejść bez problemowo. Gorzej jeżeli chcesz mieć MFA, bo musiałbyś przełożyć zegary np. od golfa, a i wtedy niekoniecznie będziesz miał pokazane spalanie bo to zależy od komputera.
mam taki czyli chyba standardzik a chciałbym z obrotkiem zamiast tego szpeconcego zegarka, wiem że licznik z obrotkiem czy taki to jeden diabeł jeśli chodzi o podpięcie i mocowanie (chyba ) ale czy trzeba na coś zwracac uwage bo z tego co piszecie to polo z lat 94-99 nie wychodziło z licznikami pokazującymi spalanie - tak ??
zegary z obrotomierzem podejdą i to chyba plug and pray. Natomiast z komputerem nie wychodziły i konieczna jest rzeźba pod warunkiem ze masz komputer ktory to obsłuży, a raczej nie masz.
O.K. Dzięki za pomoc. A jak by ktos miał w najbliższym czasie na zbyciu zegary z obrotkiem do diesla w rozsądnej cenie to prosze o kontakt. Pozdrowionka
Panowie mam pytanko, czy podejdzie zmiana licznika od IBIZY II lub III, TOLEDO/LEON bądź Audi A3 bez zbędnego dłubania ? Jak jest z ewentualnym podłączeniem licznika od 6N2 ? Jest taka opcja ?
Z 6n2 jest inna budowa budzików więc jest robota bez sensu... Audi, VW, Seat wsadzisz ale jedynie bez CAN - inny sposób komunikacji (w numerkach części 3 środkowe cyferki w CAN 920, bez 919). Przykładowo zegary z passata b5, golfa IV, polo 6n po 97r to prawie jedno i to samo tylko w innej obudowie którą można przełożyć. W polo jest nawet łatwiej ponieważ IMMO nie znajduje się w liczniku a co za tym idzie nie trzeba bawić się w kodowanie ECU, kluczy itd.
Znalazłem np zegary od A3 gdzie ma oznaczenie 8L0 919 860 X, czyli bez CAN i byłby ok, nie ? W tym wątku co podesłałeś jednak piszą o wymianie opornika w pływaku, czy bez tego się nie obejdzie ?
Jakbys poszukal po forum, zobaczylbys zeby to Ci dzialalo trzeba by przerobic kostke do licznika. Malo tego zmienic plywak w zbiorniku paliwa. Ogolnie duzo rzezby, gdzies znalazlem informacje ze sprzedawane sa tzw konwertery do licznika, aby zalozyc np do golfa mk3 licznik z golfa mk4, analogicznie do Polo przed liftem i po lifcie. Jesli masz SDi musialbys znalezc informacje o tym na ktorym pinie w przylaczu sterownika silnika, wystepuje sygnal spalania. Sadze ze skoro w TDi jest tutaj tez powinien byc, w zasadzie te silniki roznia sie tym ze w jednym jest turbo a w drugim nie ma. Wtedy mozesz wsadzic zegary z TDi-ka z golfa mk3 z MFA. Dorobic manetke i moze Ci to bedzie dzialac. Wiem ze wersje GTI TDi mialy takie zegary, a juz na pewno wersje XX-jahre z klekotem pod maska. Poszukaj dobrze na forum, jest nawet przyklejony temat o licznikach.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
marcin, przeszukałem forum, stąd wiem o wymianie opornika, dodatkowo pawel podrzucił tym wątkiem w którym o tym mowa, ale dzięki za odp. Chyba jednak nie warto się w to bawić i szybciej byłoby przełożyć od Ibizy, bo tam nie powinno bodajże być żadnej rzeźby.
Niestety przy wymianie podświetlenia od A.Chamerskiego i zdejmowaniu wskazówki od prędkościomierza coś musiałem spartolić, przez 2 dni wskazówka ładnie trzymała się zera, teraz jej stan zerowy to jakieś 38 km/h :/