co tam jeszcze opisywac :crazy:
zwieszenie silnika widac prawa strona troche przerobiona podstawa poduszki a reszta oryg vw ogolnie w vag-u jest fajnie bo duzo czesci jest plug&play

tylko trzeba troche poszukac lewa to tylko przerobka samej lapy skrzyni pod EWT musialem troche trawers przyciac 2cm bo malo miejsca bylo na skrzynie
sprzeglo zrobione hydrauliczne (zamach sprzeglo od VR6), zwrotnice od VR6 trzeba bylo wachacze przerobic pod swoznie do nich tarcza na zamowienie jak VR 288 ale 4x100 zacisk S2 tyl seria VW 226 zaciski piaskowane i regenerowane wszystko co sie da to nowe piasty lozyska itp
wydech 2.55cal caly przelotowy, dolot jak widac 52mm inox, duza chlodnica oleju, dodatkowa paliwa nie widac bedzie tak kolo prawego halogenu, wentylator chlodnicy wody od t4, kolektor pod BRD z Sharana i adapter custom
z dolotu wszystko wyciete klapy, EGR
abs z asr bo musial byc CAN do tacho wlasnie kabinuje jak wylacznik do niego zrobic :banghead: zeby bylo widac jakby oryg
ciezko wszystko spamietac bo juz troche czasu minelo odkad zacząlem a ciagle sie cos rodzi nowego :scratch:
a pacjent to wersja xxl 1.6 AEE z 99r po jednym dziadku z przebiegiem 75kkm z tylu chyba nikt nigdy nie siedzial
kablomania
downpipe
a kupie
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =5&t=30982
Serwis grupy VAG i nie tylko diagnostyka elektronika mechanika Chiptuning CZESTOCHOWA info PW GG2771750