[86c2f] schemat przewodów podciśnieniowych w 1,3 GT 3f(75hp)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

[86c2f] schemat przewodów podciśnieniowych w 1,3 GT 3f(75hp)

Post autor: Porthos »

Walczę z polówką i już chyba nie mam siły.

Czy ma może ktoś schemat tych przewodów podciśnieniowych idących od przepustnicy do pokrywy przepustnicy, klapki od ciepłego powietrza, itd ?
Ewentualnie zdjęcie co jak podłączyć ?

Z góry dzięki za pomoc - będę winny 6-ciopak browara
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

foty ale lipne

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 21:44 przez Ethan89, łącznie zmieniany 1 raz.
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

Z fotek ogolnie go...o widac ale to Ci opisze

Z tej puszki na przepustnicy z lewego "dzyndzla" idzie pojedynczy wezyk na dol do wiltra weglowego. z Klapki Cieple Zimne powietrze przy filtrze powietrza Przewod idzie do "dzyndzla" przed przepustnica.

Z prawego dzyndzla rozgałezia Sie i jeden wezyk idzie do Wtrysku a jeden gdzies po prawej przy przepustnicy
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

[quote=""Ethan89""]Z fotek ogolnie go...o widac ale to Ci opisze

Z tej puszki na przepustnicy z lewego "dzyndzla" idzie pojedynczy wezyk na dol do wiltra weglowego. z Klapki Cieple Zimne powietrze przy filtrze powietrza Przewod idzie do "dzyndzla" przed przepustnica.

Z prawego dzyndzla rozgałezia Sie i jeden wezyk idzie do Wtrysku a jeden gdzies po prawej przy przepustnicy[/quote]

wszystko to patrząc od strony przodu ? - bo na to pasuje ? :)

do czego jest ten filtr węglowy ?

kolejne pytanie:

mam dwie "czapki/puszki" na przepustnice - w jednej jeden kanał jest zaslepinoy, drugi na przelot . w drugie oba kanaliki są przelotowe - jak właściwie to ma działać ? jak sprawdzić które jest dobre ?
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

tak patrzac od przoduy, zakładaj ta gdzie oba sa przelotowe, moze ktos miał kiedys Stozek i ten jeden zasliepił. a filtr weglowy to ta taka wielka pucha wkładana jak by w błotnik do ktrej idzie tez waz chyba z paliwa po lewej na dole
B
Broziu
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 16 kwie 2009, 19:52

Post autor: Broziu »

witam widzę ze kolega porusza sporo tematów związanych z silnikiem 3f...nie dziwie się gdyż tez miałem dużo problemów z ta jednostka teraz na szczęście chodzi jak pszczółka na wolnych wysokich jak zimny i ciepły.....wiem ze może już to gdzieś napisałeś ale czy mógłbyś wysłać mi dokładne objawy złej pracy tego silnika podejrzewam ze są podobne do moich wiec skoro mi się udało to i Tobie uda się pomóc żeby sprzęt cykał odpowiednio.......może być wiadomość prywatna
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Moze nie schemat i może nie 3F ale tez benzyna na wielopunkcie:
http://ralph03.fotosik.pl/albumy/396358.html moze cos wypatrzysz na tych fotkach
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Demontując węglowy coś sie złego będzie działo ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Panowie czy ktoś moze jednoznacznie określić gdzie powinny iść te przewody podciśnienia i krótko dopisać co dają.
Oblukałem fotki z 5 autek każdy ma to albo na oko podłączone źle albo etka się myli....

Obrazek
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ja mam według tego zdjęcia podłączone, tylko rozgałęźnik mam przy czapie wtysku a nie przy regulatorze paliwa.
M
Mac_Abra
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 16 maja 2009, 19:50
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Mac_Abra »

Ten rysunek z Etki to więcej komplikuje niż wyjaśnia... :mrgreen:

Nie ponumerowali węży to teraz bądż mądry i dedukuj co gdzie idzie, zwłaszcza dokąd leci przewód nr 24 za trójnikiem. Ja bym na Twoim miejscu dużo fotek spod maski przejrzał... jak wyciągniesz z tego średnią to powinno wyjść ustawienie fabryczne :grin:
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Może takie rysunki ułatwią

Gdzie mają wchodzić wężyki oznaczone strzałkami czarnymi i zieloną
Obrazek
Obrazek

I jest większy problem bo nie potrafię zlokalizować miejsca oznaczonek zielonym kółkiem nie ma po prostu tych wejść w rurce w kolektorze
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

ktoś pomoże ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

grandprix jedna idzie do trójnika co jest od serwa takie gówienko czarno żółte a drugi
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

Podłączę się pod temat, potrzebuje nowe przewody podciśnienia do 1,3NZ
jakie dokładnie kupić? Samco 4mm będą odpowiednie, link poniżej?
http://www.re5pect.pl/przewod-podcisnie ... samco.html
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”