Tuż po odpaleniu gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Chcesz pomocy a robisz i tak po swojemu :doh:
Obrazek
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Na razie zastosowałem półśrodek, ponieważ nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi dotyczącej tego, czy zaistnieje konieczność skorzystania z kompa. ;)
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Uderz do kogoś do kogo masz najbliżej i podłącz kompa. Rozwiąże to wiele problemów.
viewtopic.php?f=3&t=19571
Obrazek
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

[quote=""ragiern""]O czym miałoby to świadczyć?[/quote]
Czujnik temp odpowiada za ssanie i w przypadku zimnego silnika bedzie sprawiał że silnik nie będzie dostawał paliwa. Miałem taką sytuację dopiero za 3-4 razem jak silnik załąpał trzeba było przegazować zeby złąpał lekką temp potem było ok odpiecie czujnika powoduje pracę na pełnym ssaniu
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

OK. Na pewno nie omieszkam przeprowadzić ten eksperyment. ;)
Drogą dedukcji dochodzę jednak do wniosku, że przyczyna tkwi gdzieś w tym, że brakuje autu wystarczającej ilości paliwa do podjęcia pracy tuż po rozruchu. Na chłopski rozum doszedłem do tego, że paliwo zamiast pozostając w silniku cofa się do baku (problemy wyłącznie po kilkunastogodzinnym postoju - im dłuższy postój tym większe kłopoty).
Co może być za to odpowiedzialne? :-(
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
N
Nowciu
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 13:46

Post autor: Nowciu »

Mam to samo u siebie tylko inny silnik - 1.9 sdi,,, ja najpierw zrobie to co najłatwiejsze - podłącze pod VAGa ale dopiero w następnym tygodniu. Daj znać jak rozwiążesz problem ;)
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Jak już coś będę wiedział, to dam znać. ;)

Jakie objawy daje zabrudzony filtr paliwa w benzyniaku? Przypadkiem to nie on jest winowajcą?
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Muszę Wam powiedzieć, że przeczyściłem przepustnicę ze zbędnego syfu (bez jej odkręcania) i jest lepiej. :)
Zobaczymy co będzie dalej!
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”