Jeśli 1.0 to AEV to 1.4 ma na pewno inne oznaczenie .
Ten AEV ma taką samą średnicę tłoka jak AAU ? Jeśli tak to wał , tłoki i korbowody trza przełożyć z 1.4 ABD temat wielokrotnie opisywany trzeba poczytać.
W ostatnim czasie zacząłem dość intensywnie myśleć o osiągach mojego auta, które nie powalają i zrodziła się myśl nad swapem. Konkretnie chodzi mi o 1.6 ABU z gofra 3. Przeczytałem cały temat i nasuwa mi się pytanie: Gdzie kupić dobrego dawce? Na allegro jest ich troche, w cenach od 400zł do 1000zł nawet. Nie wiem jaka cena jest najlepsza aby nie przepłacić. O co pytać tych handlarzy w sprawie silnika? Sporo jest silników, gdzie w aukcji padają info o przebiegach typu 150k czy 140k. Troche nie za mało? Problemem dla mnie będzie kupić właśnie godnego serca. Jeżeli doszło by do swapa to z czasem zamontowałbym LPG. Prosiłbym o poważne i rzeczowe odp. osób mające w tym jakieś doświadczenie.
mozesz zakrecic kolem zamachowym ale to tylko bedzie wiadomo ze nie jest zatartyy ;p no i licz sie z tym ze wiazke do kompa trzeba kombinowac bo mk3 juz ma inne zapiecie z kostka do kompa
Ostatnio zmieniony 11 cze 2024, 20:45 przez kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
powiem ci poszukaj na forum kogos kto to robil ja mialem gotowca z niemiec ale elektryk to nie zablysna i wygladalo to strasznie poszukaj popytaj ludzi co sie tym zajmowali ale powiem ci ze na osprzeciez z 1.0 tez chodzic bedzie ale 130 wiecej nie chcial jechac testowalem na swoim
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Witam. Mam okazję kupić silnik 1.3 75KM (kompletny) za cenę 650zł. Opłaca się? dodatkowo chciałem zapytać czy dużo jest roboty z przełożeniem elektryki? w moim polo nie ma praktycznie żadnej czy jak to ująć. Jest to zwykły gaźnikowiec więc chyba wiecie o co chodzi. Może się wypowiedzieć ktoś obeznany w temacie?
[quote=""byczynho""]Witam. Mam okazję kupić silnik 1.3 75KM (kompletny) za cenę 650zł. Opłaca się? dodatkowo chciałem zapytać czy dużo jest roboty z przełożeniem elektryki? w moim polo nie ma praktycznie żadnej czy jak to ująć. Jest to zwykły gaźnikowiec więc chyba wiecie o co chodzi. Może się wypowiedzieć ktoś obeznany w temacie?[/quote]
przedewszystkim komplet obejmuje wiazke z kompem itd i jesli jest sprawny silnik to nawet cena teraz w sumie po tyle widzie srednio chodza i coraz wiecej ich jest a jesli masz gaznik to czeka cie wymiena tylniej wiazki plus dokladka 2 pomp paliwa w baku i nazewnatrz
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
kabelki do lamp i pompek bo w polo mozna podzielic na 3 czesci instalacje lektryczna pod maska pod konsola i tylna idaca do lamp i pomp paliwa oraz wskaznika paliwa wiec raczej chyba prosciej wymienic cala wizke tylnia kabli niz prowadzic nowe do pompek paliwa niewiem nigdy nie przerabialem z gaznika zawsze juz pompy paliwa byly w moich poloweczkach
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f