[6N] Pare problemów.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pawko5
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:53
Lokalizacja: Gdańsk

[6N] Pare problemów.

Post autor: pawko5 »

Witam, mam 3 problemy z moim polo i mam nadzieje, że coś zaradzicie. To moje pierwsze autko i jestem kompletnie ' zielony' więc bądźcie wyrozumiali ;]

1. Gdy wyciągam kluczyk ze stacyjki ustawienia radia nie zapisują mi się i muszę ustawiać wszystko od nowa za każdym razem..

2. Przy skręcaniu w lewo słyszę dziwne dźwięki przypominające stukanie,pukanie trudne do określenia skąd dochodzą. Przy skręcaniu w prawo wszystko ok. Wydaje mi się, że im wyższa prędkość przy skręcie w lewo tym bardziej nasila się.

3. Czasem, zazwyczaj gdy na zewnątrz jest wilgotno i mokro, ale nie jest to regułą skaczą mi obroty, gdy mam bieg na luzie np. na światłach lub gdy dojeżdżam do nich. Schodzą poniżej 1 tys. , następnie samochód drży i obroty wracają do tysiąca i sytuacja znowu się powtarza. Nie gaśnie mi, ale jest to dość denerwujące.

Z góry dzięki za zainteresowanie.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Cześć.

Ad1. Podmień kable zasilające w radiu. Jeden z plusów - ten cieńszy - powinien byc na stałe podpięty pod plus. Grubszy idzie za stacyjką.
Ad2. ?
Ad3. Kable, kopułka, cewka WN - zmieniałeś cokolwiek z tych?

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

1. w kostce od radia przerzuć "+" tego ze stacyjki na główne zasilanie
2. prawdopodobnie któryś z przegubów jest do wymiany
3. sprawdź sobie przewody zapłonowe pewnie są stare i zawilgocone to może być przyczyną

POZDRO :D
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

1.brakuje zasilania jednego do radia, Nie ma podtrzymania pamięci z aku. przeczytaj instrukcję do radia.
2. Przegub.
3. Kable zapłonowe lub problem z przepustnicą czasem się tak objawia.
p
pawko5
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pawko5 »

Dzięki serdeczne za pomoc. Jaki jest mniejwięcej koszt nowych przegubów i kabli zapłonowych?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Kable - wg mnie warto wydać i kupić np Beru (200 PLN) albo Bosha (290 PLN). Ja chciałem zaoszczędzić na początku i kupiłem Sentech'a i... i na następny dzień załozyłem stare. Może miałem pecha... Teraz mam Beru i wszystko jest dobrze.
Przegub ~100 - 150 PLN (GKN radzi sobie świetnie z tematem).

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”