simmeringi na walku rozrzadu NIE-teraz uszczelka pod glowica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

simmeringi na walku rozrzadu NIE-teraz uszczelka pod glowica

Post autor: kryniu85r »

Wymieniał ktoś może i zna koszty robocizny???Bo koleś chce mi wymienić rozrzad i pompe wodna a do wymiany rozradu zostało jeszcze sporo czasu i nie wiem czy robic bo wtedy strasznie zwieksza sie koszt, przebieg przy poprzedniej wymianie 143000 tys teraz mam 165000, wymieniony dokladnie 2 lata temu rozrzad z pompa wodna, podpowiedzcie cos jak mozecie o kosztach
Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 20:56 przez kryniu85r, łącznie zmieniany 1 raz.
5,6 Pb /100km
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

podjedz do wrocławia zrobie ci za 50 zł
kup simmering za 8 zł
ustaw kółka na znakach
zdejmij koło rozrządu (zablokuj)
wydłub stary załuż nowy
w polo rozrząd jest naciągany pompą wodną wiec skoro jej nie wymienasz to chociaż wymień uszczelkę (koszt ok 7 zł) choć nie musisz wcale tego ruszać (zdarza się że jak popuszczasz pompę to czasem lekko cieknie przy ponownym naciągnięciu)
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

dzieki szkoda ze nie jestes z koszalina albo okolic mechanik chce 150zl ode mnie za robote, aha a ile jestsimmeringow tylko 1 czy wiecej???tak z ciekawosci pytam
5,6 Pb /100km
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jeden na wałku
jeden na wale wielki
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

no i niestety diagnoza ulegla zmianie,po dokladnym umyciu silnika i odpaleniu auta okazalo sie ze cieknie olej z gornej czesci uszczelki pod glowica, teraz to sie dopiero zacznie, zastanawiam sie czy nie sprzedac mojej kochanej poli, popdpowiedzcie czy oplaca sie robic???ile wezme za polo z 92r 1.05 benzyna
5,6 Pb /100km
R
Romuss
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 13 kwie 2009, 23:02

Post autor: Romuss »

Uszczelka pod głowicą-wymiana /robocizna/ oraz sama uszczelka, to łączny koszt gdzieś 300 pln a może i mniej,to zależy od warsztatu.Warto to zrobić i pózniej pilnować ,żeby nie przegrzać silnika bo grozi ponowna wymiana uszczelki.Zyczę powodzenia..
a
an2rut
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 maja 2009, 21:59

Post autor: an2rut »

jeżeli chodzi o samą uszczelkę to:
http://moto.allegro.pl/item624165361_us ... _90_r.html
nie wiem czy pasuje do twojego silnika ale taki przykład znalazłem:)

ja wymieniałem 3 razy ale w dieslu koszt uszczelki to 29zł (tyle płaciłem) wymieniałem razem z ojcem w garażu, tylko klucz dynamometryczny potrzebny (można też na wyczucie ale to dla zaawansowanych) jedyne co pociągnęło po kieszeni to planowanie głowicy + kilka nowych zaworów za 2 razem koszt ok 400zł
b
bolek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2011, 11:10

Post autor: bolek77 »

Witam .
Widze ze tu było troche pisane dlatego sie podepne pod temat ;)
Po wymianie paska rozrzadu w polo z 92r.dosyc mocno zaczeło mi szumiec na dolnej rolce,czy moze to problem z pompa wodna?Nic z tamtad nie cieknie.Z gory dziekuje.
Pozdrawiam Grzegorz
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

bolek77
W polo nie ma rolek jest tylko kółko wału, koło wałka rozrządu i pompa wody, napinaczem jest pompa wody zobacz czy nie jest za mocno pasek rozrządu naciągniety, ewentualnie pasek od alternatora może być za mocno naciągnięty.

[quote=""vwkas18""]jeden na wale wielki[/quote]
Kas na wale wielki jest od strony skrzyni;) od strony rozrządu są 2 takie same na wałku i na wale;)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Albo zaczęły Ci szumieć łożyska w alternatorze ja miałem tak samo, wymiana i po problemie:) Najprościej to zdejmij pasek od alternatora i sprawdź czy będzie szumieć. Jak nie będzie to łożyska do wymiany.
Dobre Polo nie jest złe:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”