Przełącznik zespolony

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Przełącznik zespolony

Post autor: kaczor13134 »

Witam, mam pytanie gdzie mogę dostać w pełni sprawny przełącznik zespolony do polówki i jak stary zdjąć i zamontować nowy. Chcę to zrobić , ponieważ nie zawsze lewy kierunek mi zaskakuje i muszę mocniej dociskać żeby działał a poco przesadzić z siłą i urwać , tak jak np. rączkę od otwierania okna u kierowcy...

apropo jest jakiś patent na to aby rączka od otwierania okna znów funkcjonowała dobrze?( otwierać w miarę idzie ale żeby zamknąc okno trzeba bardzo mocno docisnąć ją do drzwi.?

Jeżeli będzie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowym użytkownikiem VW Polo Coupe 1,3 z 92roku z gazem i chchę się wszystkiego powoli dowiadywać, tak jak np. przy hamowaniu coś trzęsie kierownicą i jakby przy prawym kole to już powoli przeszukałem forum i będę dalej szukał :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kaczor13134 zdjąć kierownicę
dostać inny na szrocie
Obrazek

a to że n ie odbija to może być wina kierownicy a dokładnie takiego cypla
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

Kierunkowskaz odbija tylko trzeba go docisnać do końca żeby zaskoczył a nie tylko normalnie przełączyć jak np w drugą stronę.
A co do tego drgania kierownicą co konkretnie najlepiej sprawdzic jak jest to tylko wyczuwalne po prawej stronie ?
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Co do bicia to sprawdź czy masz wyważone koło. Możesz mieć także krzywą tarczę ale w tym wypadku to tylko wymiana pomoże (przetaczanie raczej się nie opłaca - chyba, że tarcza jest jeszcze gruba i niezbyt mocno zwichrowana).
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

Koło raczej jest wyważone bo dziś jadąc na autostradzie przy różnych prędkościach nie było żadnych wibracji czy bujania więc raczej krzywa felga i wyważenie odpada więc została krzywa tarcza. Wymiana tarcz jest kosztowna/czasochłonna ??

W czym może leżeć problem jak bez wduszenia pedału gazu nie odpala mi samochód(lpg) i później musi pochodzić na obrotach 1500-2000 aż spadnie po jakimś czasie do 1000. Na ciepłym silniku natomiast czasami załapie bez wduszenia pedału gazu ale męczy się na obrotach 500 i trzeba przegazować i wskakuje na swoje 1000-1500 i normalizuje po rozgrzaniu do 1000? Obroty raczej mnie nie martwią lecz to odpalanie, bo nie ma takiego przysłowiowego palenia z dotyku...
Awatar użytkownika
qoocam
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:09
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: qoocam »

czy próbował ktoś kiedyś wymiany przełącznika z 6n2 na wyższy model? Chodzi np o funkcję 3 mignięć po lekkim dociśnięciu przełącznika.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""qoocam""] Chodzi np o funkcję 3 mignięć po lekkim dociśnięciu przełącznika.[/quote]
to zadanie spełnia jakiś układ a nie sam przełącznik
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”