1,9d problem z odpaleniem jak ciepły

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

1,9d problem z odpaleniem jak ciepły

Post autor: Hiszp4n »

u mojej żonki w polo jest problem ze jak temperatura przekroczy około 70stopni to trzeba długo kręcić a po odpaleniu puszcza dymka :angry2: czasami kręci sie kreci i przestaje kręcić sam z siebie i od nowa trzeba i zapala po 5s :) jak zimny to jest ok i poniżej tych 70, przynajmniej z moich obserwacji. Co jeszcze zauważyłem ze jak jest ciepły to nie zapala sie na moment kontrolka świec, ale nie wiem czy tak powinno być bo w vento tak miałem ze na chwilke sie zapalała jak sie kluczyk przekręciło na zapłon :) co moge sprawdzić na początku??

1,9D 96r :)
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

bylo. Wina lezy po sptonie ze tak powiem wady tego silnika. Jak przetniesz odpowiedni kabelek od czujnika temp silnika to bedzie palil od strzala nawet jak bedzie mial 90 stopni. Swierce nie grzeja jak jest motor cieply i dlatego.
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

Mam to samo i rozwiązałem, to w taki sposób:
viewtopic.php?f=13&t=26638
Pali mi teraz od strzała i to za każdym razem :)
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Przechodzę ten sam problem, najgorzej jest w granicy 70 stopni. Odłączenie czujnika pomaga i wtedy pali od strzała.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

dajcie foto który to czujnik?? to zerkne czy to coś da jak go odłącze :)
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

czujnik temperatury kabelek koloru niebieskiego tylko ze jak go całkiem przetniesz to będzie auto chodziło cały czas na ssaniu. zrób sobie go na przycisk w kokpicie przycisk taki że jak go wcisniesz to rozłancza
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

nie caly czas i nie na ssaniu tylko na wyprzedzeniu kata wtrysku z podniesona dawka paliwa. Uklad ten dziala przez 2,5 minuty od odpalenia albo do osiagniecia 68 stopni zalezy ktore szybciej nastapi.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Dziwna sprawa. Wymieszałem 3 litry ON z 3 litrami OR i co się okazało ?
Polo pali na ciepłym bez problemu, będę musiał jeszcze to sprawdzić bo możne był to tylko przypadek, albo rzepaczek działa na pompę.
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

To ze na ciepłym nie pali to ... wina pompy :) poprostu gorace paliwo (pompa goraca nagrzewa rope) jest rzadsze i pompa już nie daje takiego ciśnienia. Dlatego na OR (gęstszy) lepiej pali

Usterka występuje w POLI najczęsciej przy przebiegu 150-180 tys
Czerwone jest szybsze ;-)
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

Dlatego dobrze jest jeździć na roślinnym - a najlepiej na bioestrach np. na paliwie BIO100 sprzedawanym przez ORLEN i jej stacje BLISKA. Co prawda niektórzy mechanicy odradzając stosowanie takiego paliwa przy pompach LUCAS jednak do końca nie jest to 100% pewność. Jedno wiadomo, że silnik ciszej chodzi, lepsze smarowanie ma, a osiągi wcale nie są gorsze od tych osiąganych na zwykłym ON. No i jeszcze jedno. Cena przemawia na korzyść bioestrów :-) Oczywiście przy pompowtryskach ten rodzaj paliwa odpada :-)
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Rzepaczek naprawdę pomaga na problemy z odpalaniem na ciepłym :grin:
Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z uruchomieniem Polo.
Polecam spróbować na wyborowym z biedrony.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”