Jaka pojemność zbirnika paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
zbig
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 23 lip 2009, 23:47
Lokalizacja: Toruń

Post autor: zbig »

[quote=""Ralph""]moze uda Ci sie dobrac z jakiegos innego vw np. golfa 2.[/quote]

W końcu golf II to prawie bliźniak polóweczki 86C2F no nie :D Nawet misiaczki ostatnio spisali mi auto jako vw golf hehe
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

mam problem,jest zima i dokładnie sprawdzić nie mogę bo zasypane ale z tego co widzę to mam wgnieciony bak na samym środku od spodu, musiałem walnąć na jakiejś zaspie i teraz problem polega na tym, że chyba cieknie mi paliwo ( nie mówiąc o źle działającym wskaźniku paliwa, i chyba będzie problem jak będzie mało paliwa bo bak podzieliło na dwie części...
ktoś może montował z innego samochodu ? w jakich granicach chodzą używki ?
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

czmc, a nie lepiej kupić nowy? nowy ok.200zł; używka 50-100 zależy gdzie i w jakim stanie
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""lukas2305""]czmc, a nie lepiej kupić nowy? nowy ok.200zł; używka 50-100 zależy gdzie i w jakim stanie[/quote]

tak się pewnie skończy, ale używkę można dorwać też w dobrym stanie za małe pieniądze jak sam napisałeś i go dobrze zakonserwować, zastanawiam się nad tym właśnie co zrobić bo ten nowy może mniej wytrzymać niż używany ori.
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""czmc""]ten nowy może mniej wytrzymać niż używany ori.[/quote]
aż tak źle z "zamiennikami" nie ma :grin: jakbyś już się na nowy zdecydował to też dobrze jest go odpowiednio przygotować. Zabezpieczyć zwłaszcza kolanko przy baku.
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

zadzwoniłem do jednego ze sklepów w lublinie... i koleś mi za bak krzyknął 1800zł tylko... :D za oryginalny, kilka polówek bym miał za to... w drugim 240zł,

czy ktoś kombinował coś z bakiem od polo 6n? plastikowe tanie są, i nawet można dostać z pompką od razu mieszcząc się w 100zł... ale czy to będzie miało sens i jak z mocowaniami...
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

Witam koledzy, prosze o pomoc i o wyjasnienie w jaki sposob sciagnac bak bo trzeba wymienic na nowy ;/
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

gdzieś był manual z jakiegoś chyba francuskiego forum co i jak... poszukaj...
na szybko Ci napisze co jest do roboty :

-zdjąć od środkowego do końcowego tłumik
-rozpiąć ręczny
-ponieść prawy tył i zdjąć koło(ułatwi to dostęp i wygodniej się wkłada i zdejmuje bak)
-na wlewie paliwa masz gumę a w niej białą opaskę która tę gumę trzyma na rancie (wkładasz śrubokręt i ją wyciągasz)
idziesz pod spód:
do odkręcenia 3 śruby:
-jedna co trzyma bak opaską metalową
-i dwie co trzymają bak na rancie (nad belką tylną)
przy ściąganiu jeszcze odpiąć musisz odpowietrzenia (rurki) na rurze wlewu paliwa

tyle roboty... bak ściągasz pochylony od strony końca samochodu...
Moje byłe POLO]
Obrazek
P
Przemysław
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 13 mar 2011, 15:25

Post autor: Przemysław »

Witam Panowie:)

Mam polo 86c2f 1,4D kombi

Potrzebuje porady jak wyczyści bak, bo wygląda na to ze jest jakiś syf i się zatyka.
Zrobiło mi się juz tak 3 raz:/
Jak odkręcę wężyk od filtra i przedmucham kompresorem do baku przez wężyk to paliwo leci i znowu jakiś czas mam spokój.
Filtr paliwa jest nowy.
Czy jest wogole jakaś mozliwosc żeby wyczyścić taki bak?

Z gory dziękuje za pomoc.
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

najlepiej chyba zdjąć bak, wyczyścić go... od razu sprawdzić odpowietrzenie, jak zdjęte przewody i porozpinane od filtra itp to je przedmuchać. jedyny syf co jest pobierany przez pompkę jest na dole.. dlatego Twój sposób daje tylko chwilowe rezultaty
Moje byłe POLO]
Obrazek
P
Przemysław
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 13 mar 2011, 15:25

Post autor: Przemysław »

W sobotę wymontowałem bak przepłukałem go ,okazała sie ze był czyściutki , zabrudzone było tylko trochę to plastikowe sitko w baku przez które jest pobierane paliwo.
Zrobiłem 60km i narazie wszytko jest ok.

Tylko ze niepokoi mnie to ze filtr paliwa nie jest pełny, nie wiem czy to normalne w tych dieslach?
Cały czas jest do około połowy zalany filtr paliwa, nawet jak go zaleje do pełna i odpali trochę pochodzi albo gdzieś się przejadę to znowu jest polowe paliwa w filtrze ale silnik pracuje normalnie, wydaje mi sie ze powinien być cały czas pełny, chyba ze sie myle to niech mnie ktoś poprawi.
Z
Zdzisiek
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:42

Post autor: Zdzisiek »

Wie ktoś może co to za rura w wewnętrznej stronie prawego błotnika z tyłu ? ona jakby wchodzi z jednej strony pod siedzenie a z drugiej w nadkole. Widać ją jak się zdejmie "tapicerkę". U mnie od spodu rudolf się do niej dobrał i nie wiem czy walczyć z dziadem.
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""Zdzisiek""]Wie ktoś może co to za rura w wewnętrznej stronie prawego błotnika z tyłu ? ona jakby wchodzi z jednej strony pod siedzenie a z drugiej w nadkole. Widać ją jak się zdejmie "tapicerkę". U mnie od spodu rudolf się do niej dobrał i nie wiem czy walczyć z dziadem.[/quote]

odpowietrzenie baku ( idzie od baku przy pompce paliwa a wychodzi do rury wlewowej )jeżeli o tym mówisz (rurka średnicy około 1,5cm)
Moje byłe POLO]
Obrazek
Z
Zdzisiek
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:42

Post autor: Zdzisiek »

Nie, to chyba nie o to chodzi. rura jest metalowa i ma coś koło 5 - 6 cm średnicy. To wygląda na osłonę czegoś. Jutro zrobię zdjęcie. Nie bijcie, ale ja mam 86c. Nie chciałem zakładać nowego tematu i się podpiąłem.
j
jarzabek
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lut 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jarzabek »

Witam podepnę się pod temat. Posiadam polo 2f 1.3 55km. Mam problem z wskaźnikiem paliwa ponieważ gdy zatankuje więcej paliwa (nawet do pełna 42l ) to wskaźnik normalnie pokazuje zużycie paliwa ale do momentu pierwszej białej kreski za rezerwą, potem jak jeżdżę się podnosi do tej pierwszej kreski i cały czas pokazuje tyle samo aż zabraknie paliwa (parę razy polówka mi stanęła na drodze ;/). Co to może być? nie wiem, może pływak w baku do wymiany? Proszę o poradę ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”