[9n] Analiza logów Polo 1,4TDI - bardzo słaby do 2tys. obr.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
the_t
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Kraków

[9n] Analiza logów Polo 1,4TDI - bardzo słaby do 2tys. obr.

Post autor: the_t »

Witam wszystkich,

mam ogromną prośbę żeby ktoś znający się na rzeczy rzucił okiem na moje logi.
Polo ma bardzo słaby dół.
Od 2tys. obrotów jak już turbina zacznie pompować jest ok.
Dodam że w zeszłym tygodniu był wymieniony olej, filtr paliwa, oleju i powietrza.

Proszę o jakieś opinie zanim zacznę rozkręcać EGR...

statyczny 000 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a1 ... e28ba.html

statyczny 003BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ab ... 46f2b.html

statyczny 011BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67c ... 61f90.html

dynamiczny 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecf ... 20a7d.html

dynamiczny 008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/899 ... ace83.html

dynamiczny 010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4c ... 154f8.html

dynamiczny 011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/467 ... 24d02.html
Awatar użytkownika
Gaweł
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 362
Rejestracja: 10 sie 2009, 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gaweł »

Spróbuj wrzucić logi na http://forum.tdi-tuning.pl/ tam jest mnóstwo fachowców od klekotów.
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

czy zależność zalezy od temperatury silnika??
t
the_t
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: the_t »

nie zależy od temperatury, na zimnym i na rozgrzanym silniku jest to samo.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Na wstępie powiem, że logi powinieneś wkleić na specjalnej stronie do tego przeznaczonej http://rtnet.pl/vaglog/ , po prostu lepiej się je czyta i szybciej.
Z logów wynika, że możesz mieć totalnie zatkany katalizator, nieszczelny zawór upustowy w sprężarce, który reguluje ciśnienie doładowania, może do tego być mocno zasyfiony dolot.
W logu 003 BS widać, że EGR nie działa lub jest zaślepiony, a w 003 MS widać dziwne wskazania jakbyś nie jechał na pełnym gazie. Pisząc dziwne mam na myśli to co żąda komputer (2 kolumna w vag), powinno być od góry do dołu 870. W poprawnie wykonanym logu 003 MS takie wartości jak u ciebie być nie powinno, chyba, że coś z komputerem jest nie tak, co jest mało prawdopodobne. Napisz jaki masz kod silnika.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
r
ralfbox
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:58
Lokalizacja: Gilowice

Post autor: ralfbox »

A ty jesteś nowym użytkownikiem tego silniku, czy od jakiegoś czasu zauważyłeś ten spadek mocy
bo jeśli jesteś nowym użytkownikiem to warto wspomnieć że w 1.4TDI jest potężna turbo dziura i też mam ten efekt że od 2000-2200RPM silnik dostaje bardzo mocnego kopa
Obrazek
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

[quote="ralfbox"]warto wspomnieć że w 1.4TDI jest potężna turbo dziura i też mam ten efekt że od 2000-2200RPM silnik dostaje bardzo mocnego kopa[/quote]

potwierdzam ;) .... u mnie dokładnie zaczyna ciągnąć jak szalony od 1800RPM
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”