Spadające obroty, czasem gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

kumpel który jest mechanikiem stwierdził, że bez sensu jest robić próbe olejową czy dochodzić do tego czy to są pierścienie
bo na 99.9% to nie ich wina.
po wykręceniu świec, które były wcześniej przed wymianą i po wykręceniu tych już wymienionych, na żadnej ze świec
nie ma nawet kropli oleju, nawet żadnych oznak żeby jakiś olej na nich był.
tak więc jutro rano mam podjechać do niego, zrzuci pokrywe zaworów i sie wszystko okaże.
Pewnie głowica pójdzie do wymiany, no ale to takie 'pewnie'. :banghead:
s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

głowica poszła do regeneracji i teraz pytanie...
ile regeneracja powinna kosztować, ale taka kompletna?
szlifowanie gniazd, zmiana prowadnic, itp, itd...
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

za 8 zaworowa glowice wymiana uszczelniaczy prowadnic planowanie itp itd okolo 250zl placilem w tamtym roku
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

więc za kompleksową usługe regeneracji głowicy + cała reszta co trzeba było dałem 630zł

pozostał tylko temat taki, że gumowa podstawa wtrysku też puszcza...
więc mam pytanie... czy ktoś wie jaki to jest nr katalogowy ?
bo szukałem na allegro w intercars i nic... ;/
silnik to przypomne 1.0 AAU byłbym wdzięczny gdybyś ktoś podał nrek :)
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""speedmaster""]więc za kompleksową usługe regeneracji głowicy + cała reszta co trzeba było dałem 630zł
[/quote]
sorry za ot... ale za tę cenę miałbyś prawie całego 3f... zdjęcie i założenie głowicy to nie duży problem.. aby się chciało ( zawieźć do planowania cena: 40-80zł... uszczelniacze 30zł... i zależy co jeszcze trzeba zrobić... ) ale właśnie przez takie ceny u mechaników robię wszystko sam.
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

[quote=""czmc""][quote=""speedmaster""]więc za kompleksową usługe regeneracji głowicy + cała reszta co trzeba było dałem 630zł
[/quote]
sorry za ot... ale za tę cenę miałbyś prawie całego 3f... zdjęcie i założenie głowicy to nie duży problem.. aby się chciało ( zawieźć do planowania cena: 40-80zł... uszczelniacze 30zł... i zależy co jeszcze trzeba zrobić... ) ale właśnie przez takie ceny u mechaników robię wszystko sam.[/quote]

haha dokladnie :) mnie pierscieniowanie z planowaniem i uszczelka wynioslo 300zl ;d na lepsiejszych pierscieniach ;d z tym ze sam robilem ;P
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

ile dałem, tyle dałem, jak bym miał klucze i pojęcie to też bym se to sam zrobił,
chwała Wam, że umiecie i gratuluje. Jednak ta wiedza zupełnie mi do temu niepotrzebna,
bo pytałem o coś innego :!: trzeba było sie wypowiedzieć wcześniej kiedy pytałem o ceny +/- takich usług :!:

więc...

edytujcie posty i napiszcie coś co sie wiąże z tematem.
mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi, bo na OT miejsce jest gdzie indziej.
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

wiesz co ja wymieniałem tą podstawę pod wtryskiem tylko że w 1,3 i dostałem ją właśnie w intercarsie, ale powim Ci że po roku ją już szlak trafił:( i szukam jakiejś lepszej jakości, z tego co się dowiedziałem to dobre są firmy Lemforder koszt chyba 100zł:)

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=273143
tutaj masz jakąś ale nie wiem czy dobra...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

030 129 765D proszę kolego to jest nr podstawy(spisany z podstawy) z 1.0, w 1.0 otwór jest trochę mniejszy niż w 1.3.
s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

dzięki serdeczne za pomoc...
póki co fundusz mam na minusie...
więc nie moge wymienić...

a takie pytanie, bo właściwie auto mi bardzo rzadko gaśnie,
raczej tylko przy gwałtownym hamowaniu, poza tym nie odczuwam
spadków mocy czy falowania obrotów...
czy wada tej podstawy może podnosić spalanie ?
s
speedmaster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:40

Post autor: speedmaster »

[quote=""kolunio21""]030 129 765D proszę kolego to jest nr podstawy(spisany z podstawy) z 1.0, w 1.0 otwór jest trochę mniejszy niż w 1.3.[/quote]
tymczasem w intercarsie podają mi 030 129 765 C ;/

w którym miejscu są te numery żeby je zobaczyć samemu bo chce to wymienić... mam do kupienia nówke za 39zł tą z końcówką C... tyle, że nie chciałbym żeby mi 39zł na półce w postaci kawałka metalu plus guma leżało ;/
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

etka mówi 030129799A lub 030129765D i żaden inny.
końcówka C jest do gaźnika a ty masz monowtrysk AAU
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”