Witam ostatnio zauważyłem w moim polo 1.4 TDI taki problem otóż przy zapalaniu na zimnym silniku wchodzi mi na duże obroty powyżej 2000 i spada do ok 1,5 a dopiero jak się rozgrzeje silnik to wskazówka pokazuje 1000. Co może być problemem??
o kurcze;/ nieciekawie;/ cos się zblokowało widocznie ;/ ssanie?? nie bardzo wiem jak ssanie jest w naszych polówkach rozwiazane, podłacz go pod Vag moze cos pokaze;)
[quote=""ziulko""]Witam ostatnio zauważyłem w moim polo 1.4 TDI taki problem otóż przy zapalaniu na zimnym silniku wchodzi mi na duże obroty powyżej 2000 i spada do ok 1,5 a dopiero jak się rozgrzeje silnik to wskazówka pokazuje 1000. Co może być problemem??[/quote]Taki efekt uzyskałem odłączając czujniki temp. płynu oraz paliwa. Wówczas ustalana jest przez ECU zastępcza temp. płynu na -5,4*C, a paliwa ok 40*C. Bez wag-a raczej się nie dowiesz co go boli.
Należy dodać, że na gorącym silniku jest tak samo.
Po podłączeniu do kolejnego V A Ga mechanik zobaczył że w programie pokazuje temperaturę 9 stopni, a na desce mam prawie 70 czy to może być przyczyną??